سریال مختارنامه در راستای ترویج فرهنگ امامت و ولایت است

سیاسی: یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به پخش سریال مختارنامه گفت: این سریال در راستای ترویج فرهنگ امامت و ولایت مؤثر است.

 

جواد آرین‌منش، نایب‌رییس اول کمیسیون فرهنگی مجلس درباره  سریال مختارنامه به خبرنگار شبستان گفت: از آنجایی که ما در یک کشور اسلامی زندگی می‌کنیم و مردمانی مسلمان و شیعی داریم طبعا پخش سریال‌های مذهبی و تاریخی فی نفسه مورد اقبال مردم قرار می‌گیرند.

 

وی اظهار کرد: قطعا با توجه به مهم بودن قیام مختار ثقفی، قسمت‌های بعدی این سریال مورد استقبال بیشتر مردم قرار می‌گیرد.

 

آرین‌منش با بیان اینکه این سریال از سریال‌های فاخر صدا و سیما است، یادآور شد: برای این سریال وقت و اعتبارات زیادی صرف شده است و سال‌های طولانی ساخت آن به طول انجامیده است.

 

وی همچنین با بیان اینکه این سریال نیز دارای برخی نقاط ضعف به ویژه در انتخاب بازیگران است، گفت: این سریال هرگز برای شرایط سیاسی کشور تولید نشده است چون زمان شروع ساخت آن به پنج، شش سال قبل برمی‌گردد.

 

این نماینده اصولگرای مجلس ادامه داد: اینکه گفته می‌شود این سریال با ملاحظات سیاسی اخیر ساخته و پخش می‌شود درست نیست زیرا ما همواره مسایل مربوط به ائمه معصومین و به ویژه امام حسین (ع) را دارای اهمیت و موضوعیت می‌دانیم و ربطی به شرایط سیاسی و اوضاع و احوال کشور ندارد.

 

آرین‌منش در مجموع پخش این سریال را در راستای ترویج فرهنگ ولایت و امامت مفید و مؤثر دانست.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 1004

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha