انس با قرآن مهمترین سرمایه برای مقابله با استکبار جهانی است

قرآن و معارف: رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی تقویت معنویت و انس با قرآن را مهمترین سرمایه جامعه در مبارزه با استکبار جهانی خواند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام ابوتراب بهرامی، رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در سومین جشنواره قرآنی خانواده های کارکنان ناجا گفت: برای کارکنان نیروی انتظامی که خدمت به مردم و تعامل با آنها محور فعالیت های آنها را تشکیل می دهد فهم، انس و ارتباط با قرآن کریم از اهمیت بیشتری برخوردار است.


وی اظهار کرد: قطع به یقین انس خانواده های نیروی انتظامی با قرآن کریم به همکاران ناجا قدرت، مقاومت، صبر و شکیبایی بیشتری را در انجام وظایفشان عنایت می کند.

حجت الاسلام بهرامی با بیان اینکه قرآن سرمایه معنوی بزرگ جامعه ما است تصریح کرد: قرآن اثرگذارترین نسخه حیات و زندگی معنوی است. از اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در سال جاری قرآن را مورد تعدی قرار داده اند، بیانگر تاثیرگذاری این کتاب معنوی در زندگی انسان ها و مقاومت و محافظت آنها در برابر دشمنان است.

وی اذعان کرد: تقویت معنویت و انس با قرآن کریم اصلی ترین سرمایه ما در مبارزه با مداخله استکبار جهانی است که امروزه نیز اجازه تعدی و هتک به قرآن را به خود داده اند.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی به لزوم انس الهی با قرآن و فهم در آن تاکید کرد و افزود: این امر از سیره امام رضا (ع) بود. 2 هزار 400 نفر از کارمندان نیروی انتظامی در آزمون قرآن شرکت کرده اند که این تعداد باید افزایش یابد.

وی اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان نیز 135 هزار نفر در کلاس های قرآن شرکت کردند که 36 هزار نفر از این تعداد در کلاس های آشنایی با مفاهیم قرآن حضور پیدا کردند.

شایان ذکر است سومین جشنواره قرآنی خانواده های کارکنان ناجا 27 مهر در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد.
پایان پیام/
 

کد خبر 101

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha