جوان مسجدی و آشنا بامباحث دینی هرگز آلوده توطئه و دسیسه دشمن نمی شود

مسجد وکانون‌های مساجد: مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد قزوین گفت: جوان مسجدی و آشنا با مباحث دینی هرگز فریب توطئه‌ها و دسیسه های دشمن را نمی خورد.

حجت‌الاسلام علی رمضانی، مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان قزوین جایگاه مسجد را در هدایت، روشنگری، ارتقا سطح آگاهی و تقویت بینش دینی و سیاسی و فرهنگی افراد جامعه مهم ارزیابی کرد و به خبرنگار شبستان گفت: با توجه به جایگاه مساجد در ایران، سازمان‌های امنیتی آمریکا و رژیم صهیونیستی شبکه اجتماعی مساجد را مانع اجرای سیاست‌های مذبوحانه خود در ایران می‌دانند.

وی افزود: دشمنان نظام اسلامی می‌دانند مساجد در شکل گیری انقلاب اسلامی نقش مهمی داشتند. در جنگ تحمیلی نیز مساجد بهترین و قوی‌ترین پشتوانه رزمندگان بود از همین رو دشمنان مکان‌ تأثیرگذار بر جوانان را مورد هدف قرار داده و با برنامه‌ریزی، قصد فریب افکار عمومی را دارند.

حجت‌الاسلام رمضانی مساجد را مایه حیات جمهوری اسلامی و همه مسلمانان جهان دانست و ادامه داد: با وجود تمام دسیسه های دشمنان، جوانان ایرانی با هوشیاری و تدبیر و برنامه‌های قوی اعتقادی، فرهنگی و اسلامی تمام اهداف آنان را نقش بر آب می کنند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد قزوین پایبندی به اصول و عقاید دینی و تقویت ایمان و بصیرت را در گرو حضور جوانان در مساجد عنوان و اظهار کرد: از آنجا که دشمنان اسلام و انقلاب می‌دانند که جوان معتقد و آشنا به اصول و مباحث دینی و اهل تحلیل و تفکر، هرگز آلوده توطئه‌ها و دسیسه‌های آنان نمی‌شود، می‌کوشند تا مساجد و به تبع آن کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را از حضور جوانان خالی کنند.

حجت‌الاسلام رمضانی بر لزوم ایجاد جاذبه‌های متناسب با فرهنگ و دین اسلام در مساجد از سوی دست‌اندرکاران و فعالان فرهنگی و مذهبی تأکید و تصریح کرد: ارایه برنامه‌های هم‌راستا با سلیقه جوانان که زمینه‌ساز حضور هرچه بیشتر آنها در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور می شود در جذب جوانان مؤثر است.

پایان پیام/

کد خبر 135

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha