طرح" زلال انديشه" در کانون‌هاي مساجد استان اردبيل اجرا مي‌شود

مسجد و کانون‌هاي مساجد: مسئول دبيرخانه کانون‌هاي اردبيل از اجراي طرح زلال انديشه و توزيع 42 هزار جلد کتاب بين کتابخانه‌هاي مساجد اين استان خبر داد.

سعيد سعادتي، مسئول دبيرخانه کانون‌هاي مساجد استان اردبيل از اجراي طرح زلال انديشه همزمان با هفته کتاب و کتابخواني در کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد اين استان خبر داد و به خبرنگار شبستان گفت: بر اساس اين طرح که 10 تا 24 آبان در کانون‌هاي فرهنگي هنري و مساجد اين استان به اجرا درمي‌آيد، بيش از 42 هزار جلد کتاب بين کتابخانه‌هاي مساجد و مصلي‌هاي نماز جمعه توزيع مي‌شود.

وي دفاع مقدس، اجتماعي، فرهنگي، داستاني، شعر و ادبيات و مهدويت را از جمله موضوعات کتاب‌هاي اهدايي به کتابخانه‌هاي مساجد عنوان کرد و افزود: اين تعداد کتاب ميان 82 کتابخانه باز و 84 کتابخانه مسجد تحت پوشش اين دبيرخانه توزيع مي‌شود.

سعادتي ادامه داد: جمع‌آوري کتب غيرمفيد و کهنه از کتابخانه‌هاي مساجد و اهداي کتب نو به ازاي آنها و اهداي کتاب توسط مردم و خيرين به کتابخانه‌هاي مساجد از ديگر برنامه‌هايي است که در راستاي اجراي طرح زلال انديشه در اين استان انجام مي‌شود.

مسئول دبيرخانه کانون‌هاي مساجد اردبيل ادامه داد: اين طرح با مشارکت دبيرخانه کانون هاي مساجد استان اردبيل و کانون تخصصي کتابخانه‌ اي استان اردبيل اجرا مي‌ شود.

پايان پيام/
 

کد خبر 136

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha