آموزش 220 نفر در برنامه‌هاي اوقات فراغت کانون علي بن ابي طالب(ع)

مسجدوکانون‌هاي مساجد: مسئول امور کانون‌هاي رباط‌کريم از آموزش 220 نفر در برنامه‌هاي اوقات فراغت کانون علي بن ابي طالب (ع) خبر داد.

بهروز خوش‌نيت، مسئول امور کانون‌هاي رباط‌کريم از شرکت 220 نفر در برنامه‌هاي اوقات فراغت اين کانون خبر داد و به خبرنگار شبستان گفت: دوره‌هاي آموزشي قرآن، احکام، معارف، تفسير، حفظ، قرائت، تجويد و کلاس آموزش زبان انگليسي، دروس تقويتي، کامپيوتر و آموزش خياطي و پرده‌دوزي در کانون علي بن ابيطالب (ع) برگزار شده است.

وي افزود: کلاس‌هاي فني و حرفه‌اي شامل پرورش قارچ، گل‌هاي آپارتماني، زنبور عسل و ماهي زينتي نيز در کانون علي بن ابيطالب به علاقه مندان آموزش داده شد.

خوش‌نيت بيان کرد: آموزش قرآن به زبان اشاره و نقاشي ويژه کودکان از ديگر دوره‌هاي آموزشي اين کانون در تابستان 89 بوده است.

بنابراين گزارش مراسم اختتاميه برنامه اوقات فراغت کانون علي بن ابي طالب (ع) 26 مهر با حضور سرداران ارتش، امام جمعه شهرستان رباط کريم، مسئولان شهرستان و حجت الاسلام پودينه، مدير کانون برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدي‌نژاد، امام جمعه شهرستان رباط‌کريم در اين مراسم ضمن تقدير از اهتمام ويژه کانون به برگزاري کلاس‌هاي قرآني به تأثير قرآن در افکار و انديشه و زندگي انسان‌ها به ويژه کودکان اشاره کرد و افزود: قرآن نور و هدايت است. کساني که با قرآن مأنوس هستند از روحي آرام و از باطني سرشار از معنويت برخوردارند.

وي با اشاره به برنامه هاي اوقات فراغت بيان کرد: خداوند متعال مي‌فرمايد هرگاه از کاري فارغ شدي به کار ديگري اقدام کن يعني تلاش و کوشش پيوسته براي رسيدن به مقاصد عالي و بلند لازم است. بي‌ترديد اين جهت‌گيري که همراه با تلاش و کوشش است بدون توجه قرآن و معنويت آثار مثبتي ندارد. همان‌گونه که خداوند فرمود جهت کارهايتان را خدايي کنيد تا به نتيجه مطلوب برسيد.

امام جمعه شهرستان رباط کريم از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي و دبيرخانه کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان و همچنين از کانون شهداي لشکر 23 و برگزارکنندگان اين مراسم قدرداني و به برگزيدگان و منتخبان کلاس‌هاي اوقات فراغت لوح تقدير و هدايايي اهدا کرد.

پايان پيام/
 

 

 
 

کد خبر 139

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha