چاپ 2 کتاب جدید در پاسخ‌گویی به سؤالات مهدویت در استان خوزستان

قرآن و معارف: مدیرعامل بنیادمهدی موعود(عج)آبادان وخرمشهر ازچاپ کتاب های الأسئله واجوبه حول الامام المهدی (عج) و مهدویت، چیستی، چرایی و چگونگی خبر داد.

مسعود دریس، مدیر عامل بنیاد مهدی موعود (عج) آبادان و خرمشهر به خبرنگار شبستان گفت: کتاب الأسئله واجوبه حول الامام المهدی (عج) با هدف پاسخگویی به سؤالات عموم افراد در حوزه مهدویت در آینده نزدیک به چاپ می رسد.

وی افزود: این کتاب شامل 210 سؤال و جواب درباره مهدویت است که توسط معاونت تحقیق و پژوهش بنیاد مهدی موعود استان خوزستان منتشر می‌شود.

دریس با اشاره به اینکه جمعیت زیادی از مردم استان خوزستان را عرب‌زبانان تشکیل می‌دهند، اقزود: از سوی دیگر نزدیکی این استان با مرز کشورهای عربی ضرورت چاپ این کتاب را ایجاد کرد که در آینده نزدیک بعد از تأیید علمی به چاپ رسیده و در اختیار علاقه‌مندان قرار می گیرد.

مدیر عامل بنیاد مهدی موعود (عج) آبادان و خرمشهر در ادامه از چاپ کتابی ویژه دانشجویان خبر داد و گفت: این کتاب با عنوان مهدویت، چیستی، چرایی و چگونگی به چاپ می رسد.

وی افزود: کتاب مهدویت، چیستی، چرایی و چگونگی شامل تعریف کاملی از مهدویت، 110 پاسخ به سؤالات در این حوزه برگرفته از آیات و روایات و راهکارهای پیاده‌سازی زمینه‌های ظهور برای مخاطب دانشجو تألیف و چاپ می شود.

پایان پیام/
 

کد خبر 184

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha