پنجم آبان، آخرین مهلت ارسال اثربه بخش نمایش نامه نویسی جشنواره حضور

مسجد و کانون های مساجد: مسئول دبیرخانه دایمی جشنواره جوانان مساجد کشور آخرین مهلت ارسال اثر به بخش نمایش نامه نویسی و فیلم کوتاه راپنجم آبان اعلام کرد.

مجتبی میرزایی، مسئول دبیرخانه دایمی جشنواره جوانان مساجد کشور آخرین مهلت ارسال اثر به بخش نمایش نامه نویسی و فیلم کوتاه جشنواره حضور را پنجم آبان دانست و به خبرنگار شبستان گفت: شرکت کنندگان در این جشنواره باید آثار خود را تا پنجم آبان به دبیرخانه این جشنواره واقع در خراسان شمالی ارسال کنند.

وی افزود: علاقه مندان به شرکت در بخش تئاتر این جشنواره نیز تا 17 آبان فرصت دارند آثار خود را برای بازبینی به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

مسئول دبیرخانه دایمی جشنواره جوانان مساجد کشور برگزاری کارگاه آموزشی با حضور منتخبان این جشنواره را از برنامه های جانبی این جشنواره دانست که در استان خراسان شمالی برگزار می شود.

میرزایی ادامه داد: ششمین جشنواره هنرهای نمایشی در بخش های تئاتر صحنه ای، نمایشنامه نویسی و فیلم کوتاه نیمه دوم آذر به میزبانی خراسان شمالی برگزار می شود.

شایان ذکر است، ششمین جشنواره جوانان مساجد کشور در هفت رشته هنرهای نمایشی، قرآن، هنرهای تجسمی، گلدسته‌های سپید، شیوه‌های نوین تدریس معارف دین، نشریات تجربی و آواها و نغمه‌ها برگزار می‌شود و پیش بینی می شود بیش از 20 هزار نفر در این جشنواره شرکت کنند.

پایان پیام/
 

کد خبر 196

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha