حضور20 کانون تخصصی اصفهان در نمایشگاه دستاوردهای سازمانهای مردم نهاد

استان ها: مسئول تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان از حضور 20 کانون تخصصی استان در نمایشگاه دستاوردهای سازمان های مردم نهاد خبر داد.<BR> <BR>

مسئول تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان به خبرنگار شبستان گفت:20 کانون تخصصی در دومین نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای سازمان های مردم نهاد استان که "4لغایت 6 آبان" در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان برگزار می شود، حضور فعال خواهند داشت.

حجت الاسلام و المسلمین بابایی افزود: کانون های تخصصی حجاب و عفاف، ایثار و شهادت، خانواده، ولایت فقیه، تحقیق و پژوهش و ترویج احکام شرعی از کانون های تخصصی هستند که در این نمایشگاه دستاوردهای خود را ارائه می دهند.

وی تصریح کرد: همچنین 50 تشکیل دینی از سوی این اداره کل در این نمایشگاه حضور می یابند که عملکرد تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی در نمایشگاه سازمان های مردم نهاد اصفهان به نمایش گذاشته شده است.

حجت الاسلام و المسلمین بابائی از حضور ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی اصفهان در نمایشگاه دستاوردهای سازمان های مردم نهاد خبر داد و خاطرنشان کرد: عملکرد سه ساله این ستاد در این نمایشگاه ارائه شده است.

وی با بیان اینکه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی اصفهان در سطح کشور مقام برتر را کسب کرده است، اظهار داشت: در این نمایشگاه، کلیه فعالیت های مربوط به این ستاد به صورت فیلم، کلیپ های تصویری، بولتن های خبری و گزارشات نمایش داده می شود.

وی گفت: همچنین در این نمایشگاه، عملکرد چهار ساله کانون مداحان و دوره سوم شورای هیئات مذهبی اصفهان ارائه می شود.

پایان پیام/

کد خبر 271

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha