جريان قدرتمند اسلامي روبروي آمريکا قرار گرفته است

سياسي: نايب‌رييس اول مجلس با اشاره به لايحه حق کاپيتالاسيون گفت: حرکت امام براي رويارويي با نظام سلطه در آن روزها جريان قدرتمندي را در حال حاضر در سراسر جهان اسلامي براي رويارويي با آمريکاي جهان‌خوار سامان داده

به گزارش خبرگزاري شبستان، حجت‌الاسلام ابوترابي‌فرد، نايب‌رييس مجلس شوراي اسلامي که در غياب لاريجاني رياست جلسه علني امروز سه‌شنبه 4 آبان مجلس را به عهده داشت با اشاره به مطرح شدن لايحه حقوق کنسولي و حق کاپيتالاسيون در سال 1343 در مجلس وقت گفت: نظام سست‌عنصر فرو افتاده در برابر نظام سلطه و آمريکاي جهان‌خوار تسليم اين لايحه تهي از ارزش شد.
 
وي اظهار کرد: بنيان‌گذار جمهوري اسلامي ايران امام خميني (ره) در چنين روزي با اعتراض به اين تصميم ننگين رژيم، عليه آن افشاگري کرد و جريان قدرتمند ملت ايران را براي رويارويي با نظام سلطه و آمريکاي جهان‌خوار مديريت و سامان بخشيد.
 
حجت‌الاسلام ابوترابي‌فرد تصريح کرد: ثمره گرانبها و ارزشمند آن حرکت امام امروز مسير حرکت امت اسلام را هموار کرده است و جريان قدرتمندي را در سراسر جهان اسلام روبروي آمريکا جهان‌خوار سامان داده است.
 
وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به سالروز شهادت حجت‌الاسلام مصطفي خميني، فرزند بنيان‌گذار جمهوري اسلامي ايران اين واقعه را به خانواده امام (ره) و ملت ايران تسليت گفت و براي آن بزرگوار طلب علو درجات مسئلت نمود.
 
پايان پيام/
کد خبر 273

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha