" خاطرات پادشاه پسر "بزرگترین دروغ بوش

بین الملل: جرج دبلیو بوش بعد از دو سال گزیدن گوشه انزوا بار دیگر در توجیه دروغ های دولت خوف دروغی بزرگتر را آشکار کرد.

خبر گزاری شبستان، جرج دبلیو بوش که از فاجعه های به جا مانده از دولت خود دو سال در خفا باقی ماند تا خستگی های حاصل از ساخت درغ ها،تزویر ها و ریاکاری هایش در دولت خود را مرتفع کند، این روزها بعد از دو سال با کتابی با عنوان " خاطرات پادشاه پسر " به صحنه آمده تا با دروغی بس بزرگتر اشتباهات دولت خود را توجیه کند.

در حالیکه از این حقیقت غافل است که برملاء شدن گفته هایش این نتیجه را به ذهن می رساند که هیچ تفاوتی میان دولت وی و دولت اوباما که تنها دو سال زمامداری آمریکا را به دست گرفته،ندارد.

 

به گونه ای که نتایج حاصل از تحقیقات و نظرسنجی های اخیر حاکی از آن است که امروز نظر مردم امریکا درباره دولت اوباما همان نظر نفرت انگیزانه نسبت به دولت بوش است.

به گزارش اینفورمیشن کلیرینگ هاووس، اکنون که بوش زمان را برای مقام قدیسی بخشیدن به دوران خود انتخاب کرده است هر خواننده ای با هر سطح سوادی می تواند بوی ریاکاری ای آن هم از نوع بوش را استشمام کند.

بنابر این گزارش، بوش همچون همه رئسای جمهور امریکا این کشور را در وهله اول درگیر یک جنگ داخلی کرد و به تقلید از همین رئسای جمهور بوش نیز به جای خاموش کردن این جنگ دست به شعله ور سازی آتشی دیگر در کشوری دیگر می زد.

تحلیلگران سیاسی براورد کردند که از آنجایی که هنوز آتش دو جنگ افغانستان و عراق که بدست بوش شعله ور شدند هنوز خاموش نشده است،بوش زمان مناسبی را برای رو نمایی از دروغی دیگر انتخاب نکرده است.

 

 

 

کد خبر 274

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha