آيت الله ايماني:‌ اعتبارات ساخت مصلي در فارس افزايش يابد

استان ها:‌ نماينده ولي فقيه در استان فارس خواستار افزايش اعتبارات مصلي سازي در استان فارس شد.

به گزارش خبرگزاري شبستان از شيراز، آيت الله اسدالله ايماني، نماينده ولي فقيه در استان فارس عصر امروز (3آبان) در جمع اعضاي شوراي سياستگذاري ائمه جمعه استان فارس اختصاص 51 ميليارد ريال اعتبار جهت ساخت مصلا هاي نماز جمعه در اين استان ناکافي دانست و تأکيد کرد:‌ ‌مسؤلان فني استانداري بايد در ساخت و ساز مصلاها آمايش جمعيتي را در حدود 30 سال آينده ببينند و بودجه‌ها و مدارک را براي ساخت تکميل پروژه‌هاي نيمه تمام استان را بررسي کنند.

نماينده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبري اضافه کرد: در سفر دوم رييس جمهور مبلغ 50 ميليارد ريال براي توسعه مصلي‌هاي استان تصويب شد اما ريالي از آن محقق نشده است.

امام جمعه شيراز با بيان اينکه نبايد مردم را با وعده و وعيدها در انتظار دريافت اعتبارات ساخت و تکميل مصلي‌ها قرار داد، خاطرنشان کرد: طرح‌هاي مصلي‌ها را بايد آنچنان انجام داد که با اندک هزينه‌ها بتوان مردم را در مصلا نگه داشت و نبايد کارهاي اجرايي مصلاها باعث معطل ماندن سرمايه‌ها شود.

وي اضافه کرد: طراحي مصلي‌ها بايد به سمت و سويي نباشد که تا تمام امور ساختماني تمام نشده،‌ نمازي اقامه نشود بلکه بايد در مراحل اجرا امکان استفاده از بخشي از مصلا فراهم باشد.

پايان يام/
 

کد خبر 275

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha