برگزاری دوره آموزشی"سفیران آسمانی"با حضور 3هزار امام جماعت سراسرکشور

مسجد و کانون‌های مساجد: معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی از برگزاری مراسم افتتاحیه دوره آموزشی سفیران آسمانی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.<BR> <BR>

محمدرضا جعفری، معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از برگزاری دوره آموزشی سفیران آسمانی با حضور ائمه جماعات سراسر کشور به خبرنگار شبستان گفت: این دوره آموزشی ویژه سه هزار نفر از ائمه جماعات سراسر کشور از پنجم تا یازدهم آذر سال جاری در هفت گروه آموزشی برگزار می شود. هر گروه در طول چهار روز در کمیسیون ها و کارگاه های آموزشی شرکت می کنند.

وی اظهار کرد: مراسم افتتاحیه این دوره آموزشی پنجم آبان با حضور سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پنجم آبان ساعت 16 در مجتمع یاوران مهدی (عج) قم برگزار می‌شود.

معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور روان‌شناسی تبلیغ، جنگ نرم، مهارت‌های تفسیر، نماز، مهدویت، روش کلاس‌داری، شیطان‌پرستی و مدیریت منابع انسانی در فعالیت‌های فرهنگی را از موضوعات کارگاه‌های آموزشی این دوره است.

جعفری با اشاره به عناوین و موضوعات کمیسیون‌های تخصصی دوره آموزشی سفیران آسمانی یادآور شد: نقش امام جماعت در تربیت و جذب جوانان، جایگاه اخلاق فردی امام جماعت در گسترش اخلاق دینی، جایگاه علمی و تجربیات امام جماعت در گسترش اخلاق دینی و اخلاق علمی جایگاه مسجد در فرهنگ اسلامی و تأثیر برنامه‌ریزی در مسجد برای پیشبرد اهداف نهضت اسلامی از جمله موضوعات کمیسیون‌های دوره آموزشی سفیران آسمانی است.

وی ادامه داد: مسجد و فعالیت‌های سیاسی، بررسی پیام مقام معظم رهبری به نوزدهمین اجلاس سراسری نماز، نقش مسجد در چشم‌انداز کشور، باید و نبایدهای فعالیت‌های اجتماعی، سیاسی مساجد و نیز جریان‌شناسی فعالیت‌های مسجد از دیگر عناوین کمیسیون‌های تخصصی این دوره است.

معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون‌های مساجد گفت: بررسی نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه، آسیب‌شناسی روحانیت و بررسی فعالیت‌های داوطلبانه از جمله دیگر عناوین دوره آموزشی سفیران آسمانی است.

 

کد خبر 283

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha