اسراييل خطري بزرگ براي آينده سياره زمين محسوب مي‌شود

بين‌الملل: جفري بلنک فورد، عکاس، مجري برنامه‌هاي راديويي و تحليل‌گر آمريکايي امور خاورميانه اسراييل را خطري بزرگ براي سياره زمين توصيف کرد.

خبرگزاري شبستان: جفري بلنک فورد، عکاس، مجري برنامه‌هاي راديويي و تحليل‌گر آمريکايي امور خاورميانه در مصاحبه با کوروش زياباري، گزارشگر شبکه خبري اينفو-فلسطين، رژيم صهيونيستي را خطري بزرگ براي آينده سياره ما، زمين، برشمرد.

 

اين تحليل‌گر که اکثر برنامه‌هاي خود را در مندوکينو و سانفرانسيسکوي آمريکا اجرا مي‌کند، اظهار کرد: ارتش صهيونيستي يک ارتش کاملا خطرناک است که امنيت خود را در سايه حمله به غيرنظاميان و بخصوص کودکان مي‌يابد.

 

جفري بلک فورد که مدير انتشارات لابور بولتن، خاورميانه و پايه‌گذار کميته لابور خاورميانه است در فوريه سال 2002 موفق شد اوندي را عليه يک سازمان صهيونيستي به راه اندازد که جاسوسي شهروندان آمريکايي‌اي را مي‌کرد که به شدت منتقد سياست‌هاي اين رژيم بودند.

 

وي در اين مصاحبه درباره خطر جدي فعاليت‌هاي هسته‌اي رژيم صهيونيستي و خطر دفاع بي چون و چراي لابي صهيونيستي از دولت آمريکا سخن گفت و ادامه داد: لابي صهيونيستي، سازمان سازمان‌يافته‌اي است که جماعت يهودي بعد از جنگ جهاني دوم تشکيل دادند تا بتوانند به پشتوانه آن دولت يهودي را در سرزمين فلسطين تشکيل دهند.

 

 جفري بلنک فورد در همين راستا کتاب در لابي اسراييل و چپ‌گراها، مسايل مشکل را چاپ کرده است که در آن به ثروت کلاني اشاره شده که لابي صهيونيستي وقف رسانه‌هايي مي‌کند که در آمريکا به تبليغ و حمايت از اعتقادات صهيونيستي دست بزنند.

 

به گفته وي لابي صهيونيستي در آمريکا در تمام سطح‌ها و رشته‌هاي مختلف تلاش مي‌کند تا اين رژيم و بخصوص ارتش صهيونيستي را سر پا  نگه دارد.

 

بلنک فورد خاطرنشان کرد: قبل از تشکيل رژيم صهيونيستي بانکداران و کاپيتاليست صهيونيستي در اروپا و آمريکا براي حمايت از پروژه‌هاي صهيونيستي تشکيل شدند و امروز به عنوان بزرگ‌ترين حاميان خصوصي صهيونيستي محسوب مي‌شوند.

 

وي گفت: رسانه‌ها نخستين و اصلي‌ترين اهداف آنها هستند که هر روز حمايت اين رژيم از يکي از رسانه‌هاي غربي لو مي‌رود.

 

بنا بر اين گزارش، وي اظهار کرد: برافراشتن پرچم صهيونيستي در فلسطين يکي از اهداف ملي‌اي است که آمريکا از سال 1967 در فلسطين دنبال مي‌کند.

 

بلنک فورد در ادامه گفت: هيچ‌يک از تلاش‌هاي دولت آمريکايي موفق به نيل اين هدف نشده است چرا که رؤساي‌ جمهور آمريکا تاکنون حاضر نشده‌اند بهاي سنگين سياسي داخلي اين حمايت را بپردازند.

 

اين تحليل‌گر سياسي در اين مصاحبه يادآور شد: بسياري از مردم تصور مي‌کنند رسانه‌هاي آمريکايي کاملا مستقل و آزاد هستند و هر آنچه را که مي‌خواهند مي‌توانند ابراز کنند اما برعکس دولت آمريکا بيشتر از هر دولت ديگري رسانه‌هاي خود را تحت کنترل قرار داده است.

 

وي هشدار داد تا زماني که تمام رسانه‌ها، رؤساي جمهور و کنگره آمريکا به حمايت‌هاي مالي صهيونيستي تکيه کرده است هيچ تغييري نه در آمريکا نه در غزه و نه در فلسطين  رخ نخواهد داد.

پايان پيام/


کد خبر 296

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha