مراسم میثاق با شهدا با حضور هزار دانش آموز بسیجی برگزار می شود

اجتماعی: معاون هماهنگی کننده بسیج دانش آموزی و فرهنگیان تهران از برگزاری مراسم میثاق با شهدا با حضور هزار دانش آموز بسیجی در ششم آبان خبر داد.<BR>

سرهنگ مهدی شجاع، معاون هماهنگی کننده بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ درمورد برنامه اولین روز از هفته بسیج دانش آموزی به خبرنگار شبستان گفت: پنج شنبه، ششم آبان به عنوان اولین روز از هفته بسیج دانش آموزی، روز استقبال از هفته بسیج دانش آموزی نامگذاری شده است.

سرهنگ شجاع با اشاره به برگزاری مراسم میثاق با شهدا در اولین روز از هفته بسیج دانش آموزی عنوان کرد: این مراسم با حضور هزار دانش آموز بسیجی در مزار شهید فهمیده واقع در بهشت زهرای تهران از ساعت 15 به منظور بزرگداشت یاد و خاطره شهید حسین فهمیده و شهدای دانش آموز برگزار می شود.

وی از سخنرانی حجت الاسلام گواهی، نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ و حضور خانواده شهید فهمیده در مراسم میثاق با شهدا خبر داد و افزود: پس از هنرنمایی گروه رزم نوازان و مداحی، دانش آموزان با نثار گل به قطعه شهیدان دانش آموزان یاد و خاطره آنها را گرامی می دارند.

معاون هماهنگ کننده بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، انتخابات واحدهای اعضای شورای مقاومت پیشگاه دانش آموزی را دیگر برنامه در نظر گرفته شده در ششم آبان ذکر کرد و ادامه داد: این انتخابات همچون سایر انتخابات به طور رسمی برگزار می شود.

وی بیان کرد: انتخابات واحدهای اعضای شورای مقاومت پیشگام دانش آموزی امسال برای دومین بار با هماهنگی های به عمل آمده با وزارت آموزش و پرورش در سطح تمام مقاطع تحصیلی مدارس تهران برگزار می شود.

پایان پیام/
 

 

 

کد خبر 303

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha