دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود، ولایت فقیه را نشانه گرفته اند

استان ها: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت: دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم و نیات پلید خود در ایران، ولایت فقیه را نشانه گرفته اند.<BR>

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، سردار عوض شهابی فر، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد عصر امروز (8 آبان) در جمع بسیجیان مدرسه راهنمایی شهید هاشمی نژاد یاسوج گفت: بسیج باید با تکیه بر بصیرت و بینش اعتقادی خود، شفاف سازی و شناسایی فتنه، جامعه را به سمت حق سوق دهد تا مردم در تشخیص حق و باطل سردرگم نشوند.

وی اظهار داشت: با توجه به توسعه جنگ نرم دشمن ضرورت دارد، در محتوای کتاب آمادگی دفاعی محوریت جنگ نرم تدوین شود.

سردار عوض شهابی فر بیان کرد: دانش آموزان در دوران دفاع مقدس در جبهه های نبرد حضور یافتند و امروز باید بیدار باشیم که جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن اصلی نسل های نوجوان و جوان ماست.

بر اساس این گزارش، پرویز طاهری، مدیرکل آموزش و پرورش استان که کهگیلویه وبویراحمد در این مراسم گفت: هم اکنون 63 هزار و 366 دانش آموز با عنوان امیدان ولایت در دوره ابتدایی، پویندگان در دوره راهنمایی و پیشگامان در دوره دبیرستان عضو بسیج دانش آموزی در 960 واحد مقاومت بسیج هستند.

طاهری افزود: جامعه دانش آموزی استان 463 شهید را به اسلام و انقلاب تقدیم کرده است.

وی اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس دانش آموزان به وظیفه خود به خوبی عمل کردند که شهید فهمیده نمادی از ایثار و شجاعت دانش آموزان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عشق و ارادت بسیجیان به ولایت و کلام ولایت را در دوران هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم، گفت: وظیفه بسیج این است که کلام ولایت را تجزیه و تحلیل و جهت عملیاتی شدن آن در جامعه به شکل مطلوب و مناسب تلاش کنند.

گفتنی است، در این آیین دانش آموزان با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری، یاد و خاطره شهدای دانش آموز را گرامی داشتند.

پایان پیام/

کد خبر 338

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha