نشریات تجربی مساجد حمایت و ساماندهی می‌شوند

مسجد و کانون‌های مساجد: معاون فرهنگی و هنری ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور از حمایت ستاد عالی از نشریات تجربی مساجد و ساماندهی بیش از 700 نشریه خبرداد.

مرتضی طاهریان، معاون فرهنگی و هنری ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از ساماندهی و حمایت ستاد عالی از نشریات تجربی مساجد خبر داد و به خبرنگار شبستان گفت: همزمان با عید غدیرخم فاز اول حمایت از نشریات تجربی آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در قالب شیوه‌نامه‌ای که در هفته سوم آبان به استان‌ها ابلاغ می‌شود، در مرحله اول 100 نشریه مورد حمایت قرار می‌گیرند، افزود: در هر استان 10 درصد نشریات در فاز اول حمایت و ساماندهی می شوند و در مجموع 700 نشریه مسجدی سراسر کشور در چندین فاز حمایت می شود.

برخوردار بودن نشریات از نظم در انتشار و برخورداری از استانداردهای اولیه یک نشریه مسجدی، نشریاتی که به صورت فعال در قالب جشنواره‌ها با کانون‌های مساجد مرتبط هستند و صاحب رتبه‌های برتر در جشنواره‌های مختلفند به گفته معاون فرهنگی هنری ستاد عالی کانون های مساجد کشور در فاز اول مورد حمایت ستاد عالی قرار می‌گیرند.

طاهریان ساماندهی نشریات مساجد را هدف ستاد عالی از حمایت این نشریات دانست و خاطر نشان کرد: حمایت‌های مالی در راستای ارتقای کمی این نشریات انجام و دوره‌های آموزشی همچون برگزاری جشنواره‌ها و کارگاه‌ها در راستای ارتقای کیفی و بهره مندی از ظرفیت این نشریات برگزار می شود.

پایان پیام/

کد خبر 353

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha