همایش ملی "معرفت دینی" برگزار می شود

اندیشه: همایش ملی معرفت دینی 20 آذر به همت انجمن علمی فلسفه دین ایران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، انجمن علمی فلسفه دین ایران با هدف ایجاد فضای گفت و گوی علمی و رشد و بسط معرفتی در حوزه دین، پس از برگزاری هفت نشست تخصصی در زمینه فلسفه دین اقدام به برگزاری همایشی با عنوان معرفت دینی در 20 آذر کرده است.

 

بنابر این گزارش، این انجمن از همه اساتید، محققان، پژوهشگران، و صاحب نظران فلسفه دین دعوت کرده است تا با ارائه مقاله در محورهای "تاثیر فلسفه تحلیلی بر معرفت شناسی دینی"، "معناداری گزاره های دینی و معرفت دینی"، "معرفت دینی و ایمان گرایی"، "ایمان و عقل"، "معرفت تجربی و معرفت دینی"، "معرفت دینی و معرفت شناسی اصلاح شده" و "مبناگرایی و استلزامات معرفت دینی" در این همایش شرکت کنند.

 

علاقه مندان به شرکت در همایش معرفت دینی می توانند خلاصه مقالات خود را حداکثر در 300 کلمه با فرمت وورد به همراه نام و نام خانوادگی، نشانی پست الکترونیکی، محل فعالیت، درجه علمی و مدرک خویش صرفا از طریق پست الکترونیک به نشانی philosophyofreligion@ihcs.ac.ir ارسال کنند.

 

مهلت ارسال چکیده مقالات 15 آبان 1389 اعلام شده است و چکیده مقالات حداکثر تا 25 آبان به اطلاع متقاضیان می رسد همچنین مهلت ارسال اصل مقالات در صورت تایید چکیده مقاله از سوی هیئت علمی همایش 20 آذر اعلام شده است.

 

گفتنی است، انجمن علمی فلسفه دین ایران به عنوان تنها موسسه تخصصی علمی در زمینه فلسفه دین در ایران با اهداف ایجاد فضای گفت و گوی علمی و رشد و بسط معرفتی در حوزه دین فعالیت می کند.

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 399

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha