آثار ارسال شده به جشنواره "آواها و نغمه هاي آسماني" داوري شدند

مسجد و کانون هاي مساجد:مسئول دبيرخانه دايمي جشنواره جوانان مساجد از اتمام داوري آثار ارسال شده به جشنواره آواها و نغمه هاي آسماني خبر داد

مجتبي ميرزايي، مسئول دبيرخانه دايمي جشنواره جوانان مساجد کشور با اعلام اتمام داوري آثار ارسال شده به ششمين جشنواره جوانان مساجد کشور در رشته آواها و نغمه هاي آسماني به خبرنگار شبستان گفت: تا پايان وقت اداري امروز دهم آبان، 10 گروه برتر در رشته تواشيح و 12 گروه برتر در رشته سرود به دبيرخانه جشنواره آواها و نغمه هاي آسماني در استان مازندران اعلام مي شود.

وي افزود: در مراسم اختتاميه اين جشنواره در بخش سرود، تکخوان برتر، شاعر برتر، رهبرگروه برتر، مربي و آهنگ ساز برتر و در بخش تواشيح نيز گروه هاي تواشيح برگزيده استاني راه يافته از سازمان اوقاف و امور خيريه، گروه هاي برتر همين رشته در جشنواره جوانان مساجد کشور سال هاي گذشته و گروه هاي برتري که امسال براي اولين بار شرکت کردند، حضور مي يابند.

وي بيان کرد: در مجموع سه گروه برتر از برترين هاي اوقاف، برگزيدگان سال هاي گذشته و هفت گروه از گروه هايي که براي اولين بار در اين جشنواره شرکت کردند در استان مازندران معرفي و تقدير مي شوند.

ميرزايي به برنامه هاي جانبي مراسم اختتاميه اين جشنواره اشاره کرد و ادامه داد: در هر دو رشته سرود و تواشيح کارگاه هاي آموزشي در نظر گرفته شده است که اين کارگاه ها با هدف ارتقاي سطح آموزه هاي شرکت کنندگان برگزار مي شود.

مسئول دبيرخانه دايمي جشنواره جوانان مساجد کشور اذعان کرد: جشنواره " آواها و نغمه‌هاي آسماني" در دو رشته سرود و تواشيح به همت ستاد عالي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور 27 و 28 آبان به ميزباني استان مازندران برگزار مي‌شود.

پايان پيام/

کد خبر 401

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha