برگزاري چهارمين جشنواره انتخاب پژوهشگر برتر در دانشگاه باقرالعلوم قم

قرآن و معارف: معاون پژوهشي و فناوري اطلاعات دانشگاه باقرالعلوم از برگزاري چهارمين جشنواره انتخاب پژوهشگر برتر در اين دانشگاه اوايل آذر ماه خبرداد.

به گزارش خبرگزاري شبستان، حجت‌الاسلام شمس‌الله مريجي، معاون پژوهشي و فناوري اطلاعات دانشگاه باقرالعلوم با اشاره به اهداف برگزاري چهارمين جشنواره انتخاب پژوهشگر برتر گفت: اين جشنواره با هدف شناسايي و معرفي افراد برتر بخش پژوهش در راستاي الگوسازي و تشويق فعاليت‌هاي اين حوزه برگزار مي‌شود.

وي با بيان اينکه اين جشنواره دو محور را در برمي‌گيرد، گفت: دانشجويان و استادان و اعضاي هيئت علمي دانشگاه باقرالعلوم که آثار و فعاليت‌هاي پژوهشي آنها اول مهر ماه 88 تا پايان شهريور ماه 89 ارائه شده مي‌توانند در اين جشنواره شرکت کنند.

معاون پژوهشي و فناوري اطلاعات دانشگاه باقرالعلوم خاطرنشان کرد: در بخش نخست پژوهشگران برتر داراي آثار در حوزه مقالات چاپ شده در نشريات علمي، مقالات ارائه شده در همايش‌هاي علمي، تأليف و ترجمه کتاب علمي پژوهشي، چاپ مقاله در کتاب مجموعه مقالات علمي و ارائه نشست‌هاي علمي انتخاب مي‌شوند.

حجت‌الاسلام مريجي ادامه داد: پژوهشگران داراي کسب رتبه برتر جشنواره‌هاي ملي و بين‌المللي مي‌توانند در بخش بدون رقابت جشنواره شرکت کنند.

وي تصريح کرد: پژوهشگران علاقه‌مند شرکت در جشنواره انتخاب پژوهشگر برتر تا 10 آبان ماه سال جاري فرصت دارند به دبيرخانه جشنواره واقع در معاونت امور پژوهشي دانشگاه باقرالعلوم مراجعه کنند.

معاون پژوهشي و فناوري اطلاعات دانشگاه باقرالعلوم با اشاره به طرز گزينش آثار گفت: شوراي پژوهش دانشگاه باقرالعلوم متشکل از مسئولان کميته‌ها به نقد و بررسي آثار ارائه شده مي‌پردازند.

حجت‌الاسلام مريجي خاطرنشان کرد: اين جشنواره هر ساله در هفته پژوهش برگزار شده و پژوهشگران فعال و برتر انتخاب و معرفي مي‌شوند. اين جشنواره در سال جاري به دليل تداخل با دهه نخست محرم در اوايل آذر ماه برگزار مي‌شود.

پايان پيام/

کد خبر 407

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha