سرنوشت پیروان یهود، مسیح و نصرانی ها در زمان ظهور امام زمان(ع)

قرآن و معارف: زمان ظهور امام زمان علیه السلام، پیروان یهود، مسیح و نصرانی ها چه سرنوشتی خواهند داشت؟ ایشان با دین مسیحیت به یاری امام می آید یا اسلام؟<BR> <BR>

خبرگزاری شبستان: زمان ظهور امام زمان علیه السلام، پیروان یهود، مسیح و نصرانی ها چه سرنوشتی خواهند داشت؟ آیا مثل کفار می میرند یا اینکه مسلمان می شوند؟ حضرت عیسی علیه السلام چطور؟ ایشان با دین مسیحیت به یاری امام می آید یا اسلام؟

هیچ کس از اهل کتاب نیست جز آنکه پیش از مرگش به وی ایمان خواهد آورد(1). قبل از برپایی قیامت حضرت عیسی علیه السلام به همراه امام زمان به دنیا بازمی گردد، امام را یاری می کند تا مرگش برسد.

بعد از بازگشت مسیح و قبل از رسیدن مرگش، هیچ یهودی و نصرانی ای نمی ماند مگر اینکه به نبوت عیسی اعتراف کرده باشد، بعضی از مسیحیان هم که به او الوهیت داده بودند، این اعتقاد نادرست خود را کنار می گذارند.

اگر این افراد با مشاهده مقدمات عذاب و نابودی و از ترس، ایمان آورده باشند، ایمانشان سودی ندارد، اما اگر در زمان مناسب دست از اشتباهات خود کشیده باشند، با مشاهده نماز خواندن حضرت عیسی به امام زمان علیه السلام، آن ها هم به امام مومن می شوند.

از طرفی چون دین مسیحیت مربوط به گذشته بوده و می بینیم که حضرت مسیح به حضرت مهدی اقتدا کرده است، متوجه می شویم که ایشان هم به امام مهدی ایمان آورده اند.

پی نوشت:
1ـ آیه159 سوره نساء
موعود قرآن،واحد پژوهش،موعود؛
سیمای امام مهدی در قرآن؛
تفسیر نمونه، ج4.
منبع: سایت موعود

پایان پیام/

کد خبر 411

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha