ترویج فرهنگ شهادت بهترین راه حفظ ارزش ها و اصول یک نظام است

استان ها: امام جمعه مشگین شهر، ترویج فرهنگ شهادت را بهترین راه حفظ ارزش ها و اصول یک نظام اسلامی دانست.<BR> <BR>

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان اردبیل، حجت الاسلام غلامرضا باوقار صبح امروز(10 آبان) در مراسم یادواره 76 شهید دانش آموز مشگین شهر که در آموزشگاه پیامبر اعظم(ص) این شهرستان برگزار شد، اظهارداشت: ترویج فرهنگ شهادت بهترین راه حفظ ارزش ها و اصول یک نظام اسلامی است بنابراین باید این فرهنگ را در بین نوجوانان و جوانان نهادینه کنیم.

امام جمعه مشگین شهر با اشاره به تلاش دشمنان برای کم رنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین نوجوانان و جوانان ایران اسلامی در قالب جنگ نرم افزود: تلاش برای خنثی کردن این توطئه دشمنان و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی بزرگ ترین خفت را برای استکبار جهانی به ارمغان می آورد.

حجت الاسلام باوقار، شهادت را جزو ارزش ها و مبانی رو به جلوی جامعه در راستای توسعه امور معنوی دانست و خاطر نشان کرد: امروز وظیفه نسل جوان کشور است که با هوشیاری و بصیرت ترفندهای دشمنان را بشناسند و اجازه ندهند ایثارگری ها و شهادت طلبی ها دچار خدشه شده و یا فراموش شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حسین فهمیده، هوشیاری، آگاهی و بصیرت مثال زدنی این نوجوان شهید را غرور آفرین دانست و تصریح کرد: این شهید والامقام به خوبی توانست سربازی خود را نسبت به امام(ره) و اسلام ادا کند که نوجوانان و جوانان کشور باید با افتخار کامل ایشان را الگوی خود قرار دهند چرا که عزت و شرافت مملکت در گرو جانفشانی های فهمیده ها است.

حجت الاسلام باوقار با بیان اینکه دشمنان با هجمه های فرهنگی و نرم خود تلاش می کنند تا با خنثی کردن روحیه شهادت طلبی و فرهنگ ایثار و شهادت ایران اسلامی را به انحراف بکشانند، خاطر نشان کرد: با وجود جوانان آگاه و با بصیرت ایران اسلامی تحت فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای، دشمنان از پیش شکست خوردگان این میدان نبرد هستند.

پایان پیام/

کد خبر 414

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha