سلطنت صهیونیستی و حراجی آقای اوباما

بین الملل: اوباما با پذیرفتن سلطنت صهیونیستی و اعلام آن در کاپیتولاسیونی که نفس مردم آمریکا را بند آورد منافع آمریکا را به حراج گذاشته است.

خبرگزاری شبستان، باراک اوباما، رییس جمهوری آمریکا در طول تنها دو سال زمامداری آمریکا به راحتی منافع این کشور را به نفع رژیم صهیونیستی به حراج گذاشته است.

این دموکرات آمریکایی از اولین روزهای انتصاب خود با اعلام حمایت علنی از رژیم صهیونیستی و پذیرفتن سلطنت خصمانه این رژیم دست به ضایع کردن آبروی پوچی زد که دولت های قبلی امریکا به زحمت آن را حفظ کرده بودند.

ارائه پیشنهادهای رنگارنگ در پشت پرده های مذاکرات مستقم غیر مستقیم به رژیم صهونیستی چهره اوباما را در حمایت مقامات صهیونیستی هویدا کرد.

از همان روز آغاز کلید خوردن این مذاکرات در دوم سپتامبر 2010، رسانه ها نیز از به نتیجه رسیدن آن ابراز ناامیدی کردند و حقیقتی را که آمریکا امروز آن را پذیرفته، به صراحت پیشگویی کردند.

آنچه که در این روزها رسانه ها را انگشت به دهان نگه داشته بود، اصرارهای کودکانه باراک اوباما بر ادامه مذاکرات بود در حالیکه هر بار دادن هر پیشنهادی با سد محکم لجاجت های نتانیاهو، نخست وزیر صهیونیستی روبرو می شد که بر ادامه سیاست های متجاوزانه خود چون ادامه شهرک سازی اصرار می ورزید.

و حالا آمریکا که سالها مدعی زمامداری جهان است، مفلوج و ناتوان به پای خواسته های مقامات صهیونیستی افتاده است و این شکل از خواری و ذلت حاصل بی کفایتی های اوباما در فصل ریاست جمهوری اش است.

این شکست بزرگ، دعوتی است تا آمریکا برای جمع کردن چمدان خود و بازگشت به کشورش از خاورمیانه دست به کار شود.

به گزارش شبکه خبری اینفو- فلسطین، اوباما برای پوشاندن اشتباهات خود بار دیگر دست به اشتباهی بزرگتر زده است به گونه ای که با دادن وعده حفظ امنیت رژیم صهیونیستی از همه جهات کلاف سردرگم صلح در خاورمیانه را بیش از پیش سردر گم کرد.

باراک اوباما، امروز به جایی رسیده است که در کنار رژیم صهیونیستی ، برای خاک فلسطین تصمیم می گیرد و به خود اجازه می دهد پیشنهاد نا شرافتمندانه اجازه فلسطین را به صاحبان آن یعنی مردم فلسطین صادر کند.

گرچه این پیشنهاد با مخالفت صریح مقامات صهیونیستی روبرو شد،اما معلق ماندن آن ذره ای از وقاحت های این رییس جمهور دموکرات که همچون سگ گرسنه ای بر در رژیم صهیونیستی دم تکان می دهد، کم نمیکند.

براساس مقاله ای از دیوید ماکووسکی، عضو ارشد موسسه سیاست خاور نزدیک در واشنگتن باراک اوباما در کنار همه وعده هایشان که اغلب از جیب دیگران خرج می شود در یکی از نامه هایش به نتانیاهو اینگونه نوشت: اگر مقامات صهیونیستی با طرح صلح موافقت کند، دولت آمریکا متعهد می شود که فشارهای خود را بر ایران در باب مسئله هسته ای افزایش دهد.

در سیاست های اوباما و مشاورانش به خوبی در می یابیم که آنها همچون فروشنگان ناشی ای رفتار می کنند که از قیمت های روز بازار کاملا بی اطلاعند و به راحتی کالاهای ارزشمند خود را به بهایی اندک می فروشند.

تحلیلگران سیاسی بر این باورند، همین حراجی ای که اوباما در خصوص مسئله رژیم صهوینیستی به راه انداخته است، موجب سقوط بی چون و چرای وی در انتخابات حیاتی کنگره آمریکا می شود.

کد خبر 444

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha