حکومت منهای دیانت همان حکومت دیکتاتوری است

قرآن و معارف: نماینده مردم دامغان حکومت منهای دیانت را همان حکومت دیکتاتوری دانست و گفت: حکومت اسلامی بر پایه دین، قرآن و تعالیم اسلامی استوار است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن ملک محمدی، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی پیرامون بحث استکباری اسلام منهای روحانیت و اسلام منهای سیاست به خبرنگار شبستان گفت: حکومت اسلامی یعنی سیاست و مدیریت دینی که در حقیقت موفق ترین و پیشرفته ترین مدل حکومتی است. این همان تبلور مردم سالاری دینی است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی مشاهده می کنیم.

وی تصریح کرد: نظام اسلامی ما ثمره فکر بکر و خلاق امام خمینی (ره) و اصل ولایت فقیه درخشان ترین اصل و بزرگترین یادگار امام خمینی (ره) است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: اسلام منهای سیاست، اسلام منهای اسلام است و حکومت منهای دیانت در حقیقت یک حکومت دیکتاتوری است و حکومتی است که در آن به شئونات انسانی توجه نمی شود. مدل حکومتی ایران بر دین، قرآن و تعالیم اسلامی استوار است و در راس این نظام ولایت فقیه قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: ولایت فقیه یعنی ولایت عقل، عدل، خرد، صبر، عزت و شجاعت. امروز همه سیاست مداران عاقل جهان از ایران استقبال می کنند و تمام آزادگان جهان، انقلاب اسلامی ایران را الگوی خود قرار داده اند.

وی افزود: استقبال پرشکوه و بی نظیر مردم لبنان از رییس جمهور و همچنین استقبال تاریخی مردم بصیر قم از آیت الله خامنه ای نشانگر آن است که انقلاب اسلامی ایران در عمق جان انسان ها نقوذ کرده است که این در واقع نفوذ اسلام و قرآن است.

حجت الاسلام ملک محمدی افزود: هر کس در هر نقطه جهان خود را با خط ولایت و رهبری که خط انبیاء و معصومین(ع) است همراه و همگام کند نجات می یابد و هر کس از ولایت جلوتر رود، قاصر و هر کس از این قافله عقب ماند سرکش است.

پایان پیام/

کد خبر 468

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha