مرکز فرهنگی و دانشجویی «محراب» راه اندازی می شود

فرهنگی: مهدی فیض، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی از راه اندازی مرکز فرهنگی و دانشجویی «محراب» در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این مرکز با هدف پیوند جوانان فعال مساجد کشور تا پایان سال جاری تاسیس می شود.

مهدی فیض معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی با بیان اینکه که هدف از راه اندازی این طرح ایجاد تعامل و ساماندهی بین دانشجویان فعال در حوزه مساجد کشور است به خبرنگار شبستان گفت:  با راه اندازی این مرکز فرهنگی و هنری علاقه مندان به فعالیتهای مسجدی گردهم جمع می شوند .

 وی افزود:کسانی که علاقه مند به فعالیت های مسجدی در کل کشور هستند ولی با هم هماهنگی ندارند و به صورت جزیره ای عمل می کنند ما از این طریق می خواهیم که این افراد  را به یکدیگر مرتبط کنیم و فضای تعاملی برای آنها ایجاد کنیم و  طبق پیام مقام معظم رهبری که فرمودند که نشاط را به مساجد کشور تزریق کنیم ،عمل کنیم .

وی تصریح کرد : هدف دیگر ما در جهاد دانشگاهی این است که مکانیزمی برای فعال کردن دانشجویان فراهم کنیم و مساجد را از آن فضای رخوت و پیرمردی در بیاوریم .

فیض همچنین  اظهار کرد: اساس نامه این طرح تنظیم  شده و باید در هیات امنا جهاد دانشگاهی هم تصویب برسد که امیدواریم در همین سال  جاری بتوانیم این طرح را در مساجد کشور اجرا کنیم .

پایان پیام/
 

کد خبر 470

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha