دهه کرامت تداعي کننده تمام مفاهيم ارزش هاي معنوي و ديني است

استان ها: نماينده ولي فقيه در منطقه کردستان، دهه کرامت را تداعي کننده ارزش هاي معنوي و ديني دانست.

به گزارش خبر گزاري شبستان  از سنندج، نماينده ولي فقيه در استان کردستان امروز (27مهر) در مراسمي که به مناسبت ميلاد امام رضا(ع) در سالن شهداي  گمنام سپاه سنندج برگزار شد، گفت: به برکت انقلاب اسلامي ايران دهه اي با عنوان دهه کرامت نامگذاري شده  است که اين امر بيانگر آن است که در جامعه ما به کرامت انساني اهميت داده مي شود و دهه اي که از ميلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز مي شود و با ميلاد باسعادت هشتمين اختر تابناک ولايت و امامت حضرت امام رضا (ع) پايان مي پذيرد.

حجت الاسلام موسوي افزود: اين ده روزي که با عنوان دهه کرامت نامگذاري شده است تداعي کننده تمام مفاهيم ارزشي و معنوي و ديني است در فرهنگ اسلامي انسان ها  را به سرمنزل سعادت مي رساند.

وي با اشاره  به اين که دهه کرامت شناختن ارزش هاي والاي امامت و ولايت است، اظهار داشت: با توجه به دسيسه هاي دشمنان اسلام، لازم است نوجوانان و جوانان با فرهنگ معنوي اهل بيت بيشتر آشنا شوند.
 
نماينده ولي فقيه در منطقه استان کردستان خاطر نشان کرد: امام رضا(ع) به لحاظ اخلاقي به گونه‌اي بودند که دوست و دشمن نسبت به اخلاق، رفتار و عظمت وجودي ايشان اذعان داشتند و از شخصيت آن حضرت راضي بودند.

وي با اشاره به شخصيت علمي امام  رضا (ع) افزود: ايشان از مقام علمي والايي برخوردار بودند تا آنجا که وي را عالم آل محمد لقب داده اند.

پايان پيام /
 

کد خبر 57

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha