احمدي نژاد: امروز ساختن ايران ايجاد تغيير نگرش در باورهاي ملت هاست

استان ها: رييس جمهور در سفر به استان اردبيل گفت: امروز ساختن ايران ايجاد رفاه براي يک نسل نيست بلکه ايجاد تغيير نگرش در باورهاي ملت هاست.

به گزارش خبرگزاري شبستان از استان اردبيل، دکتر محمود احمدي نژاد، رئيس جمهور ظهر امروز (26 مهر) در ديدار با جمعي از منتخبان و فرهيختگان استان اردبيل، با بيان اينکه امروز ساختن ايران، ايجاد رفاه براي يک نسل نيست، بلکه ايجاد تغيير در نگرش ها و باورهاي ملت و بازکردن راه براي همه کشورهاست و اين يک مأموريت ملي است، گفت: افزود: براي اينکه بتوانيم ايران اسلامي را خوب و درست بسازيم بايد چند عامل را کنار هم بگذاريم.

وي ايمان به خدا، ايمان به تحقق آينده بهتر، کار، ابتکار، اعتماد به نفس و خودباوري را مهم ترين فاکتورهاي موفقيت در راه پيشرفت ايران اسلامي دانست و خاطرنشان کرد: در اين هماوردي که بين ما و دنياي استکبار است ساختن ايران مانند نبرد همه جانبه عليه استکبار است، استکباري که سند حقانيت انديشه هاي مادي خود را در پيشرفت اقتصاد، علم و فناوري خود مي دانند.

وي تصريح کرد: عظمت ايران اسلامي در هم شکستن اين باور شيطاني و ابهت مادي و پوشالي استکبار است که مردم دنيا منتظر همين اتفاق هستند.

دکتر محمود احمدي نژاد در ادامه سخنان خود استقبال کم نظير مردم لبنان از وي را نشان از دلبستگي ملت هاي جهان به ايران دانست و افزود: استکبار نيز مي خواهد لبنان را بسازد و هدف ما هم همين است اما بايد تفاوت ها مشخص باشد؛ آنها براي جنگ، تخريب و نابودي سرمايه گذاري مي کنند و ما براي ساختن، آباداني و وحدت سرمايه گذاري مي کنيم.

رئيس جمهور در بخش ديگري از سخنان خود نسل جوان را موتور محرکه يک کشور دانست و گفت: نسل جوان موتور محرکه يک ملت است اگر کسي انتظار دارد که نسل جوان به وضع موجود قانع باشد معلوم است که مخالف رشد و پيشرفت کشور است.

وي خاطرنشان کرد: جوانان ما پاک، صادق، دلسوز، مبتکر و خلاقند و اگر فضايي براي نقد کردن وجود نداشته باشد استعدادهاي آن ها شکوفا نمي شود به همين دليل از مسئولان استان اردبيل مي خواهم بستر نقد را مهيا کنند.



انتهاي پيام/

کد خبر 58

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha