محمد نجار: خاورمیانه انقلابی و اسلامی در حال شکل گیری است

استان ها: وزیر کشور با اشاره به سفر ریس جمهور به لبنان گفت: این سفر باعث شد، خاورمیانه مدنظر آمریکا بمیرد وخاورمیانه انقلابی واسلامی متولد شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مصطفی محمدنجار، وزیر کشور امروز (26 مهر) در جلسه شورای اداری شهرستان اردبیل با اشاره با سفر رئیس جمهور به لبنان، گفت: با رفتن دکتر احمدی نژاد به لبنان طرح رژیم صهیونیستی و آمریکا در ارائه خاورمیانه جدید کاملاٌ در هم ریخت و رئیس جمهور در این سفر خاورمیانه اسلامی و انقلابی را پایه‌ریزی کرد.

وی اظهار کرد: سران لبنان تاکید کرده اند که سفر دکتر احمدی نژاد به لبنان باعث از بین رفتن اختلاف های موجود در این کشور و ایجاد فضای مودت و دوستی در لبنان شده است و اتحاد و انسجام ملی در این کشور را در پی داشته است.

محمدنجار همچنین به سفر موفق رییس جمهور به سازمان ملل اشاره کرد و افزود: دکتر احمدی نژاد در مقر سازمان ملل از تریبون این سازمان به نحو احسن استفاده و استکبار جهانی و دشمنان اسلام را به محاکمه کشاند.

وزیر کشور همچنین با اشاره به سفرهای استانی هیات دولت خاطر نشان کرد: مصوبات سفرهای اول و دوم در کشور اجرایی شده و با اجرای مصوبات سفر سوم، مردم نتیجه این سفرها را بیشتر لمس خواهند کرد و در دور چهارم سفر نیز نتیجه این دور از سفرها را خواهیم دید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، وی بیان کرد: در دور سوم سفر هیئت دولت 155 میلیارد ریال برای خدمات شهری اردبیل اختصاص یافته و 320 میلیارد ریال نیز برای امور عمرانی تخصیص داده خواهد شد.

وزیر کشور، استان اردبیل را از جمله استان های دارای نقش برتر در انقلاب و دفاع مقدس ذکر کرد و گفت: برای هر کسی افتخار است که در معیت رئیس جمهور به این استان سفر کرده و در خدمت مردم آن باشد.




پایان پیام/

کد خبر 59

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha