عضو جامعه مدرسین: کشف لانه جاسوسی، ماهیت آمریکا را آشکار ساخت

استان ها: حجت الاسلام غروی، با بیان اینکه کشف لانه جاسوسی، ماهیت آمریکا را آشکار ساخت، گفت: راهپیمایی 13آبان در واقع نوعی مبارزه با استکبار است.<BR> <BR>

حجت الاسلام غروی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، امروز (13 آبان) با تأکید بر ضرورت فراموش نکردن روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی، گفت: اصل حفظ 13 آبان نقش نمادین دارد و در واقع نوعی مبارزه با استکبار جهانی است که حتی شامل خود آمریکا و استکبارهایی می شود که به شکل های مختلف ظهور و بروز می کنند.

وی با بیان اینکه اصولاً شاید ضرورت این حرکت در آغاز تلقی نمی شد، ادامه داد: این حرکتی بود که نشان داد چطور تحت عنوان روابط بین المللی، خانه امنی در کشورها به وجود می آورند و نقش جاسوسی را ایفا می کنند و می توانند در نهادها و افرادی که در جامعه نفوذ دارند، تأثیرگذار باشند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با تأکید بر اینکه کشف واقعیت لانه جاسوسی آمریکا مسئله مهمی است، اظهار داشت: کشف این واقعیت به ما و سایر ملت ها هشدار می دهد که باید به نحوی کنترل اینها را داشته باشند.

وی با بیان اینکه کشف لانه جاسوسی آمریکا حقیقت را آشکار کرد و بعدها راه های نفوذی آنان مشخص شد به نقش دشمنی آمریکا علیه ایران اشاره کرد و افزود: آمریکا نقش یک دشمن را برای انقلاب و نهضت ما داشت و این شیوه را بعد از انقلاب هم پی گرفت.

حجت الاسلام غروی، تصریح کرد: این حرکت، هشداری برای آمریکا بود و نقش این کشور را آشکار کرد و مشخص شد که چگونه گاهی تحت پوشش سفارت با ظریف ترین امکانات جاسوسی وارد می شوند و حتی گاهی مواقع حکومت ها را ساقط می کنند.

پایان پیام/



 

کد خبر 631

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha