ستادی برای دسته بندی رهنمودهای رهبری در قم تشیکل شده است

اجتماعی:آیت الله مقتدایی ازتشکیل ستادی برای دسته بندی رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب درقم خبر دادوگفت: این بیانات را به برنامه‌ای عملی تبدیل می کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان، آیت الله مقتدایی رئیس حوزه‌های علمیه سراسر کشور در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران با اشاره به برکات سفر اخیر رهبر معظم انقلاب به قم و استقبال بی نظیر مردم قم از ایشان گفت: بر خلاف برنامه‌ ریزی‌های دشمن برای منصرف کردن مردم از استقبال از رهبری، اقشار مختلف مردم و روحانیون و مراجع عظام تقلید استقبال گرم و عاشقانه از رهبر انقلاب داشتند.

وی افزود: در طول این ده روز اقشار مختلف مردم دیدارهای صمیمانه ای با رهبر معظم داشتند که معظم له در این دیدارها مردم قم را مردمی انقلابی، خوش فکر و دارای ابتکار توصیف کردند. ایشان همچنین در دیدار با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مسائل مهمی را بیان کردند.

مقتدایی در ادامه تصریح کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار موضعگیری‌های جامعه مدرسین را خوب و مثبت ارزیابی کردند و بر همین اساس مواضع و عملکرد جامعه مدرسین مورد قبول همه ماست.

رئیس حوزه های علمیه کشور در ادامه از تشکیل ستادی برای دسته بندی رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی در این سفر خبر داد و گفت: سخنان رهبر انقلاب در قم چراغ راه طلاب و اقشار مختلف مردم است به همین دلیل ستادی برای دسته بندی مطالبی که رهبری بیان فرمودند، تشکیل داده ایم، تا بتوانیم آنها را به صورت طرح و برنامه درآوریم.

وی در ادامه با بیان اینکه رهبری در این سفر به شبهات زیادی پاسخ دادند، تصریح کرد: رهبری طی رهنمودهای روشنگرانه بر جایگاه حوزه علمیه در جامعه تاکید کردند و به شبهات و مسائل انحرافی مطرح شده در این حوزه نیز پاسخ دادند. ایشان همچنین شهر قم را قلب فعال و متحرکی توصیف کردند که می‌تواند خون بصیرت و آگاهی را در سراسر امت اسلامی پمپاژ کند.

رئیس حوزه علمیه قم همچنین در پایان با اشاره به راهپیمایی باشکوه روز 13 آبان در کشور تاکید کرد: مردم همانند گذشته در این راهپیمایی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند و بار دیگر حمایت خود از نظام اسلامی اعلام کردند.

پایان پیام/

کد خبر 681

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha