یک حس معنوی عجیب در مسجد ایران من را مسلمان کرد

بین الملل: خواهر همسر تونی بلر تجربه یک حس معنوی عظیم در یکی از مساجد ایران را دلیل گرویدن وی به دین اسلام توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان،«لورن بوث» گوینده و روزنامه‏نگار 43 ساله و خواهر زن تونی بلر، در توصیف اینکه چگونه اینطور عاشقانه به دین اسلام گرویده است،گفت: یک ماه گذشته با حضور در یکی از مساجد ایران یک احساس معنوی عظیم را تجربه کردم که باعث شد به سمت اسلام کشیده شوم.

وی در ادامه توضیح داد که سفر وی به عنوان خبرنگار در سال 2005 به سرزمین فلسطین،اولین ملاقات وی با اعراب و مسلمانان بوده که تاثیر به سزایی در جلب توجه وی به اسلام داشته است.

 

لورن بوث اظهار کرد: گرویدن به اسلام سفر خاص و ویژه زندگی من بود و همسفران من به طور قابل ملاحظه ای دلنشین بودند. ما بی هیچ تاخیر و با سرعتی چشمگیر پیش می رفتیم.

 وی در خصوص پیش ذهنیتی که دنیای غرب برای وی درباره خاورمیانه و اسلام ساخته بود،ابراز کرد: وقتی برای اولین بار به خاورمیانه سفر کردم در ذهنم پر از کلماتی از قبیل : افراط گرایی، ازدواج اجباری، عملیات انتحاری و قیام و شورش بود،اما با نخستین تجربه هایی که از ملاقات با مسلمانان کسب کردم به سرعت در یافتم که غرب دنیایی مجازی از اسلام برای ما ساخته است و به محضی که به فلسطین رسیدم این سربازان صهیونیستی بودند که من و وسایلم را تفتیش کردند.

 

وی خاطر نشان کرد: بعد از آن با تعلق خاطری که نسبت به فلسطین برایم بوجود آمده بود بارها به فلسطین سفر کردم و شاهد رنج همه مردم حتی مسیحیان از تجاوزات و رفتارهای رژیم صهیونیستی بودم.

 

لورن بوث در ادامه توضیح داد: همنشینی با اعراب مسلمان به طور ناخود آگاه واژه های الحمدلله و ماشاء الله را به زبان من در هروز از زندگی ام جاری می کرد که از نظر من زیباترین الفاظ و عبارت های اسلامی است.

 وی یادآور شد: شک ندارم که این تغییر نوعی تغییر ادراکی سیاسی در زندگی من است .

 

به گزارش پایگاه خبری ای ویوز، لورن بوث ادامه داد: به لطف اسلام زنان مسلمان در اروپا با ظاهری برازنده یک زن در جامعه حضور می یابند.

 

 

کد خبر 792

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha