بانک جامع نرم‌افزارهای قرآنی در هرمزگان راه‌اندازی می‌شود

مسجدوکانون های مساجد:مسئول دبیرخانه کانون‌های هرمزگان از راه‌اندازی بانک نرم ‌افزارهای قرآنی همزمان با برپایی جشنواره "مد هامتان" دراین استان خبرداد.

حجت الاسلام احمد پهلوانی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد هرمزگان از راه اندازی بانک جامع نرم‌افزارهای قرآنی همزمان با برگزاری ششمین جشنواره جوانان مساجد در رشته قرآن در این استان خبر داد و به خبرنگار شبستان گفت: با راه‌اندازی بانک جامع نرم‌افزارهای قرآنی امکان تولید نرم‌افزارهای قرآنی با موضوعات جدیدتر در این استان فراهم می‌شود.

وی افزود: ششمین جشنواره بزرگ جوانان مساجد کشور در قالب هفت جشنواره برگزار می‌شود و امسال هرمزگان میزبان اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در جشنواره قرآنی مدهامتان است.

حجت الاسلام پهلوانی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای برپایی مطلوب این جشنواره بیان کرد: طی یک ماه اخیر نشست‌های متعددی از جمله سه نشست با پیشکسوتان و فعالان قرآنی و مدیران فرهنگی و دیدار چهره به چهره با صاحب نظران فرهنگی و استادان حوزه و دانشگاه برای بهره‌گیری از نظر، پیشنهاد و تجربه آنان برگزار شده است و در بحث داوری این جشنواره نیز از بهترین استادان قرآنی کشور در کنار داوران مجرب استانی استفاده می‌شود.

وی افزود: برپایی کارگاه‌های آموزش موضوعی قرآن، یادواره شهدای قرآنی با محوریت شهید عبدالکریمی، رونمایی از کتاب‌های مختلف تولیدی توسط کمیته علمی پژوهشی ستاد مدهامتان، برپایی محافل قرآنی در دو بخش عموم و کودکان و ترویج معارف قرآنی در قالب هنر در نمایشگاه قرآنی از شاخص‌ترین برنامه‌های جنبی این جشنواره است.

پایان پیام/
 

کد خبر 84

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha