وزارت کشور و سازمان ملی جوانان توافقنامه ازدواج امضاء می‌کنند

دبیر‌شورای اجتماعی کشور ایجاد بنیاد ملی ازدواج آسان و پایدار و شبکه‌های فعالین ازدواج استان‌ها را بستری مناسب برای ساماندهی و تقویت اقدامات داوطلبانه خیرین، کارشناسان و صاحبنظران امور ازدواج و خانواده عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، علیرضا افشار، معاون امور اجتماعی و فرهنگی وزیر کشور با اعلام خبر برگزاری اولین جلسه هیئت امنای بنیاد ملی ازدواج آسان و پایدار جوانان حضور وزیرکشور اظهار داشت: در این نشست مشترک موافقنامه همکاری در امر ازدواج جوانان میان وزیرکشور و رییس‌سازمان ملی جوانان مبادله می‌شود.
افشار از برگزاری اولین جلسه هیئت امناء بنیاد ملی ازدواج آسان و پایدار جوانان در 17 آبان مصادف با اول ذیحجه سالروز ازدواج حضرت فاطمه و حضرت علی (ع) و روز خانواده خبر داد و گفت: این بنیاد برای ساماندهی و حمایت از شبکه‌های خیرین و فعالین ازدواج در استان‌ها تشکیل شده است.
وی افزود: فردا همزمان کمیته‌های سامان ازدواج جوانان در استان‌های کشور با حضور استانداران ائمه جمعه، روسای شوراهای اسلامی استان‌ها تشکیل می‌شود.
افشار تاکید کرد: براساس مصوبات شورای اجتماعی کشور و شورای‌عالی جوانان در اجرای قانون تسهیل در امر ازدواج جوانان تلاش گسترده‌ای برای ارایه خدمات و تسهیلات در امر ازدواج جوانان، کاهش سن ازدواج، کاهش تجملات و پایداری ازدواج و تحکیم بنیاد خانواده آغاز شده که با همکاری و مشارکت مردم، نهادهای عمومی و تشکلهای غیر دولتی تحقق می‌یابد.
بنابر گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، دبیر‌شورای اجتماعی کشور ایجاد بنیاد ملی ازدواج آسان و پایدار و شبکه های فعالین ازدواج استان‌ها را بستری مناسب برای ساماندهی و تقویت اقدامات داوطلبانه خیرین، کارشناسان و صاحبنظران امور ازدواج و خانواده عنوان کرد.
افشار همچنین از مبادله موافقنامه همکاری در امر ازدواج جوانان میان وزیرکشور و رییس‌سازمان ملی جوانان در جلسه مشترک فردا خبر داد.

پایان پیام/

کد خبر 936

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha