پروژه احداث مسجد امام هادي (ع) بيرجند آغاز شد

مسجد و کانون هاي مساجد: رييس هيئت امناي مسجد امام هادي بيرجند از آغاز پروژه ساخت اين مسجد خبرداد و گفت: اين مسجد در زميني به مساحت 1200مترمربع ساخته مي شود.

سيدمحمد حسني، رييس هيئت امناي مسجد امام هادي (ع) از آغاز اجراي پروژه ساخت اين مسجد از آبان خبر داد و به خبرنگار شبستان گفت: پروژه ساخت مسجد امام هادي (ع) از سال 88 در دستور کار قرار گرفت و با پيگيري هفت تن از هيئت امناي مسجد، کلنگ احداث مسجد سرانجام همزمان با برپايي نوزدهمين اجلاس سراسري نماز در شهر بيرجند به زمين زده شد.

وي افزود: محل ساخت مسجد امام هادي (ع) در يکي از مناطق محروم شهر مذهبي بيرجند در نظر گرفته شد و مردم اين منطقه که تا پيش از اين به دليل کمبود فضاهاي مذهبي به ويژه مسجد دچار مشکل بودند از ساخت آن استقبال کردند.

حسني به فضاي اختصاص يافته به مسجد اشاره و اظهار کرد: بناي اين مسجد در زميني به مساحت هزار و 200 مترمربع و زيربناي 600 متر مربع در دو طبقه ساخته مي شود. شبستان، دفتر امام جماعت و محل استقرار کانون مساجد و کلاس هاي آموزشي نيز در همين فضا تعبيه مي شود.

رييس هيئت امناي مسجد امام هادي (ع) گفت: مسئولان پروژه ساخت مسجد، کار ساخت مسجد را آبان ماه به پيمانکار سپردند همچنين نقشه طراحي شده مسجد براي تاييد نهايي به مسئولان مسجد ارايه شده است.

وي افزود: پيش از آغاز عمليات ساخت مسجد، هيئت امناي آن نماز جماعت و مراسم مذهبي را در زمين اهدا شده به مسجد و در فضاي باز اقامه و برگزار مي کردند که البته در آينده نزديک، اهالي اين منطقه از بيرجند مي توانند مراسم خود را در فضاي تازه ساخت مسجد برگزار کنند.

حسني گفت: عمليات ساخت مسجد از آبان آغاز شده است و پروژه ساخت آن ظرف مدت يکسال به اتمام مي رسد.

يادآور مي شود: حجت الاسلام آزاده نماز جماعت را در مسجد امام هادي (ع) اقامه مي کنند.

پايان پيام/

کد خبر 940

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha