مساجد ورامین 50 متر جواز تجاری دریافت می کنند

مسجد و کانون های مساجد: رییس شورای اسلامی شهرستان ورامین از اعطای 50 متر جواز تجاری به مساجد ورامین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حسن فرجی، رییس شورای اسلامی شهر ورامین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در تقویت مساجد، حوزه های علمیه و مراکز مذهبی از برنامه ریزی شهرداری و شورای شهر ورامین برای پیروی از منویات ایشان خبر داد و گفت: ورامین به عنوان شهری پیش رو در امور مذهبی و معنوی همواره مبتکر طرح های معنوی و مذهبی بوده است.

وی افزود: قطعا یکی از خواسته های مردم ورامین از شورای شهر و شهرداری نیز حمایت و تقویت مراکز دینی و مساجد است، بنابراین ما به عنوان سربازان ولایت فقیه و خادمان ملت و مردم شریف ورامین مصوبه حمایتی را در شورای شهر به تصویب رساندیم.

بنا برگزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین فرجی تصریح کرد: در این طرح قصد شورای شهر پیش بردن مساجد به سوی خودکفایی و استقلال مالی بوده است بنابراین تصویب شد به هر مسجد ورامین 50 متر جواز تجاری داده شود.

رییس شورای شهر ورامین در بیان جزییات این طرح خاطر نشان کرد: هر مسجدی که در همان ملک خود از نظر فضا می تواند 50 متر را برای بهره برداری تجاری اختصاص دهد، کافیست با ارایه درخواستی به شهرداری جواز 50 متر تجاری را برای ملک خود دریافت کند و اگر فضای مسجد برای این کار کافی نیست، می توانند هر قطعه زمین دیگری در هر جای شهر معرفی کنند و برای آن تا سقف 50 متر جواز تجاری دریافت کنند.

پایان پیام/

کد خبر 942

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha