برگزاری همایش روحانیت، ولایت و انتظار در همدان

قرآن و معارف: همایش روحانیت، ولایت و انتظار در راستای اشاعه فرهنگ ناب محمدی (ص) و پاسداری از حوزه‌‌ اندیشه دینی آبان ماه جاری در همدان برگزار می‌شود.<BR> <BR>

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسنی‌حلم، دبیر ستاد اقامه نماز همدان گفت: با توجه به اینکه روحانیون نقش زیادی در آشنایی مردم با باورهای دینی، ولایت‌پذیری و انتظار امامت دارند بر همین اساس همواره بر تعامل و نقش روحانیت در جامعه تأکید شده است.

وی ادامه داد: ستاد اقامه نماز همایش بزرگ با عنوان روحانیت ولایت و انتظار آبان‌ ماه برگزار می‌کند.
دبیر ستاد اقامه نماز همدان با اشاره به همایش روحانیت و ولایت و انتظار تصریح کرد: در راستای اشاعه فرهنگ ناب محمدی (ص) و پاسداری از حوزه‌‌ اندیشه دینی و با هدف تجلیل از روحانیت متعهد به عنوان اصحاب فکر و قلم ستاد برگزاری همایش اقدام به فراخوان مقاله در زمینه‌های زیر کرده است.

وی بیان کرد: این همایش پنجمین همایش بزرگ روحانیت در استان است که برگزار می‌شود و در آن 2هزار نفر از روحانیان، اساتید و طلبه‌ها شرکت می‌کنند.

حجت الاسلام حسنی‌حلم خاطرنشان کرد: روحانیت مردمداری و حضور در صحنه، روحانیت تبلیغ و فنآوری روز، چگونگی ارتباط ولایت فقیه با ولایت ائمه (ع) با رویکرد غدیر، شیوه‌های جذاب و اثربخش تبلیغ در مخاطبان، روحانیت و روش‌های مقابله با جنگ نرم در عصر حاضر، روحانیت و بیداری نسل حاضر در سایه‌سار انتظار و روحانیت و احیای ارزش‌های قرآنی در جامعه از جمله عناوینی است که علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود را به آن ارسال کنند.

وی اضافه کرد: همه طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه می‌توانند در فراخوان حضور یابند به مقالات خود را تا 20 آبان ماه به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

پایان پیام/

کد خبر 998

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha