الماس های  خونین اسراییل

بین الملل:کمترین کسی می داند که جنایتکارترین موجودیت دنیا،اسراییل، اولین تولید و عرضه کننده الماس در جهان است و از همین را هزینه جنایات خود را تامین می کند.

خبرگزاری شبستان،رژیم صهیونیستی با دست های آلوده به جنایات جنگی،جنایت علیه بشریت،پاکسازی نژادی،نسل کشی،آدم کشی های بر گرفته از خوی یهودی های افراطی  و متخطی از هرگونه قانون بین المللی یکی از اصلی ترین تولید کننده و صادر کننده های الماس در جهان است و این همان راه مخفی ای است که با در آمد حاصل از آن دست به جنایت های بی پایان خود می زند.

اما از آنجایی که الماس های تراش خورده صهیونیستی با هیچ نشانی مشخص نشده است، هیچ خریداری نمی تواند هویت الماسی را که بهای سنگینش را می پردازد،بشناسد.

طرفین قراردادهای کلان رژیم صهیونیستی،بیشتر اروپاییانی هستند که با مخفی نگه داشتن هویت الماسهای صهیونیستی سعی دارند این تفکر را بباورانند که تجارت الماس رژیم صهیونیستی ارتباطی با جنایاتش در فلسطین ندارد و این الماس های آغشته به خون فلسطینیان به بهایی کمتر از خون مردم فلسطین در بازارهای جهانی بی آنکه ردی از رژیم جنایتکار صهیونیستی به جای بگذارد در راس سایر الماس ها در شهرهایی چون نیویرک و لندن،خرید و فروش می شود.

 بنابر این گزارش،بازار جهانی الماس در شورای جهانی الماس در جولای 2000 تصویب کرد به منظور عدم حمایت از در گیری های داخلی در آفریقای شرقی از ورود الماس های این منطقه به بازار های جهانی جلوگیری می شود تا تجارت این کالا باعث حمایت مالی از این خشونتهای غیر انسانی نشود.

در همین راستا، در سال 2003 قانوی از سوی این شورا به تصویب رسید که بر اساس آن هرگونه تجارت الماس که به حمایت از جنایات جنگی، اعمال غیر انسانی ختم می شود، متوقف و غیر قانونی است.

 به گزارش شبکه خبری،اینفو-فلسطین،قانونی که با هدف پاک کردن اثر خون از روی الماس ها به تصویب سازمان ملل رسید و بر اساس این قانون که قانون کمبرلی نام داشت تجارت الماسهای صهیونیستی در بزار جهانی ممنوع شد.

با این وجود، به خاطر حمایت های سیاسی و مالی ای که از این شورا شد،شرکت های صهیونیستی  سازنده الماس نه تنها از لیست این شورا حذف نشدند بلکه با نام های دیگر و گاهی بدون هویت به کار خود ادامه دادند و اینگونه رژیم صهیونیستی یکی از ثروتمندترین جنایتکاران دنیا توانست با اتکا به این صنعت در سال 2008 به ثروتی قریب به 10 میلیلارد دلار دست پیدا کند.

 این گزارش حاکی از آن است که الماس های صهیونیستی قبل از ورود به بازار از فیلتر شرکت های خارجی عبور می کند تا بویی از جنایات این رژیم با خود به همراه نداشته باشد و اینگونه مشتریان خود را حفظ کند.

و امروز همانگونه که بسیاری از دولت های غربی تخطی رژیم صهیونیستی از بیش از 30 قطعنامه سازمان ملل و مصوبه های جهانی را به رسمین نمی شناسند به خاطر بهره جستن از همکاری با این رژیم در حفظ منافع مالی خود همچنان از مخفی ماندن نام رژیم صهیونیستی در شناسنامه الماس های این رژیم تلاش می کنند و در صورت احراز هویت هر یک از این الماس ها دست به انکار جنایات غیر انسانی رژیم صهیونیستی می زنند.

 

کد خبر 130

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha