مراسم تکریم و معارفه امام جماعت مسجد امام سجاد(ع) شهرک مهدی(عج) بندر آستارا با حضور امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، آیین تکریم و معارفه امام جماعت مسجد امام سجاد(ع) شهرک مهدی(عج) بندر آستارا شب گذشته(جمعه، ۷ مهر) با حضور امام جمعه و رییس ستاد رسیدگی به امور مساجد شهرستان، نمازگزاران، هیئت امنای مسجد، بزرگان و ریش سفیدان، فرماندهی و بسیجیان پایگاه شهید مورخی و جوانان و اهالی شهرک مهدی (عج) آستارا برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه بندر آستارا و رئیس ستاد رسیدگی به امور مساجد شهرستان از زحمات ۱۸ ماهه حجت‌الاسلام داود آشنائی در مسجد امام سجاد(ع) تقدیر و حجت‌الاسلام محمود قویدل به عنوان امام جماعت جدید مسجد معرفی شد.

حجت‌الاسلام محمدجواد باقری ارومی، امام جمعه بندر آستارا در سخنانی در این آیین با تقدیر از زحمات ائمه جماعات مساجد بر نقش محوری و وحدت آفرین روحانیون مساجد در محله تاکید کرد و گفت: امام جماعت مساجد با هماهنگی عوامل فعال در مساجد در راستای رسیدگی به مشکلات امور محله نیز پیشگام باشند.

در این مراسم از طرف هیئت امنای مسجد و پایگاه بسیج شهید مورخی با اهدای لوح تقدیر از امام جماعت سابق مسجد قدردانی شد.

گفتنی است، حجت‌الاسلام داود آشنائی امام جماعت سابق مسجد امام سجاد(ع) آستارا که رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بود به عنوان رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان اردبیل منصوب شده است.

امام جماعت جدید مسجد امام سجاد(ع) شهرک مهدی(عج) بندر آستارا بیش از این امام جماعت مسجد آبروان بود، وی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در اداره جهاد کشاورزی این شهرستان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha