حجت الاسلام کاظم صادقی با بیان اینکه دکترین دفاعی اسرائیل بر چهار اصل مبتنی بود، اظهار کرد: اصل بازدارندگی، هشدار، انتقال منطقه نبرد به قلمرو دشمن و دفاع از شهروندانش بود که با عملیات طوفان الاقصی شاهد فروپاشی ساختارهای عینی، ذهنی، نظامی و امنیتی اسرائیل هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز (۲۱ مهرماه) حجت الاسلام کاظم صادقی در خطبه های نماز جمعه جازموریان، ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، گفت: یکی از شاخصه های سبک زندگی اسلامی و زندگی سالم در جامعه، زندگی بدون کینه و همراه با گذشت است که کلام اهل‌بیت (ع) به این ارزش اسلامی اشاره فراوانی شده است.

امام جمعه جازموریان با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در دانشگاه افسری و صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، ابراز کرد: ایشان نکته بدیع و جدیدی را راجع به اتفاقات و آن هم شکست اسرائیل در عملیات طوفان الاقصی بیان فرمودند که همان شکست غیرقابل ترمیم اسرائیل است.

وی با بیان اینکه دکترین دفاعی اسرائیل بر چهار اصل مبتنی بود، اظهار کرد: اصل بازدارندگی، هشدار، انتقال منطقه نبرد به قلمرو دشمن و دفاع از شهروندانش بود که با عملیات طوفان الاقصی شاهد فروپاشی ساختارهای عینی، ذهنی، نظامی و امنیتی اسرائیل هستیم.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به هفته پیوند اولیا و مربیان، خاطرنشان کرد: نسل صالح و سالم یکی از اصلی ترین دستاوردهای ارزنده جامعه ایمانی است که با دو رکن تربیتی خانواده و مدرسه تحقق پیدا خواهد کرد.

خطیب جمعه جازموریان ادامه داد: اگر این دو رکن منزل و مدرسه در کنار هم باشند ما شاهد پرورش نیروها و فرزندان متعهد و هماهنگ در عرصه جامعه خواهیم بود و هیچ یک از این دو به تنهایی امکان تحقق جامعه پویا و فعال را نخواهد داشت.

وی با اشاره به هفته تربیت بدنی و سلامت، تصریح کرد:
یکی از مهمترین راهکار های برون رفت از جامعه تنبل و بی تحرک، ورزش کردن است، ورزش عامل سلامتی و نشاط در جامعه به ویژه نسل جوان است.

حجت‌الاسلام صادقی ضمن تشکر از بنیاد علوی و بخشداران جهت احداث زمین های مینی چمن در روستاهای جازموریان، عنوان کرد: متاسفانه با عدم وجود فضای های ورزشی در سطح شهر زهکلوت و منفی بودن سرانه ورزشی در سطح شهرستان جازموریان مواجه هستیم.

امام جمعه جازموریان تصریح کرد: فلسفه وجودی اداره ورزش و جوانان خدمت به جوانان و مهیا کردن فضا های ورزشی است که متاسفانه در شهرستان هیچ خدمتی از ناحیه اداره ورزش و جوانان صورت نگرفته است.

وی یکی حوزه اقتدار سیاست خارجی جمهوری اسلامی را منطقه قفقاز جنوبی دانست و خاطرنشان کرد: یکی از سیاست های انگلستان  و رژیم صهیونیستی طرح و پیگیری ساخت دالان زنگزور با بازیگری ترکیه برای گشودن جبهه درگیری با ایران بود.

حجت الاسلام صادقی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با فعال کردن بازوهای عملیاتی خود در مناطق شمال سوریه و عراق دولت اردوغان را وادار کرد تا تمرکز خود را از قفقاز و ماجراجویی در این منطقه معطوف به مشکلات داخلی خود کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha