حجت الاسلام میثم تارم گفت: امروز جهان اسلام در حمایت از مردم مظلوم فلسطین باید به پا خیزد و با کمک های مادی و معنوی از آنها حمایت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز (۲۱ مهرماه) حجت الاسلام میثم تارم در خطبه های نماز جمعه جیرفت، با اشاره به عملیات طوفان الاقصی، گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری شکست رژیم صهیونسیتی در پی این عملیات غیر قابل ترمیم است و این عملیات نه تنها یک طوفان بلکه زلزله ای بزرگ بود.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه در هفته گذشته شاهد دو زلزله در منطقه خاورمیانه بودیم، ابراز کرد: یکی زلزله تاسف بار که در کشور همسایه ما یعنی افغانستان روی داد و منجر به مرگ و مجروح شدن تعدادی از مردم این کشور شد.

وی افزود: دیگری زلزله ای که در سرزمین های اشغالی اتفاق افتاد البته بین این دو زلزله تفاوت بسیار زیادی است زیرا زلزله افغانستان که یک بلای طبیعی بود جبران پذیر است اما زلزله در سرزمین های اشغالی توسط رزمندگان جبهه جهاد و حماس فلسطین انجام شد قابل جبران نیست.

حجت الاسلام تارم اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی موجب خوشحالی جهان اسلام شد اما عصبانیت جبهه کفر، صهیونیست ها و حامیان آن آمریکای جنایتکار را به دنبال داشت، چند روز قبل مقام معظم رهبری فرمودند: از این عصبانیت بمیرید.

خطیب جمعه جیرفت عنوان کرد: رهبری فرمودند: عامل این بلای بزرگ در حقیقت خود شما صهیونیست ها هستید زیرا وقتی درنده خویی و وحشی گری را از حد می گذرانید باید منتظر طوفان و زلزله باشید.

وی ادامه داد: وقتی شما صهیونیست ها به قبله اول مسلمین بی حرمتی و هتک حرمت می کنید، قرآن ها را پاره می کنید، زنان معتکف در مسجد الاقصی را زیر لگدهای کثیف خود له می کنید، به جوانان فلسطینی و مردم نمازگزار اهانت می کنید، آنها را شکنجه و آزار می دهید، اینچنین بی رحمانه با محاصره غزه را تحت فشار قرار می دهید، کودک کشی و کشتن زنان بی گناه را بیش از حد ادامه می دهید، این طوری می شود که دچار طوفان الاقصی می شوید.

حجت الاسلام تارم با بیان اینکه طوفان الاقصی نتیجه جنایات، شرارت و خباثت رژیم صهیونسیتی است، اظهار کرد: این اقدام شجاعانه و فداکارانه مجاهدان فلسطینی پاسخی به جنایات سال‌های متمادی، اشغالگری و افزایش آن در ماه های اخیر بود.

امام جمعه جیرفت با اشاره به این که مقصر وضعیت فعلی اسراییل، دولت کنونی رژیم صهیونسیتی است، تاکید کرد:رژیم صهیونسیتی از هیچ اقدام مذبوحانه ای در حق ملت مظلوم فلسطین دریغ نکرد، کشتار زنان، مردان، کودکان و افراد کهنسال فلسطینی، هتک حرمت مسجد الاقصی، انداختن شهرک نشینان مسلح به جان مردم فلسطین از جمله جنایات این رژیم است.

وی با تاکید بر این که ملت غیور فلسطینی در برابر این همه ظلم و جنایت چاره ای جزء پر با کردن طوفان الاقصی نداشت، تصریح کرد: همه جهانیان و تحلیل گران نه تنها به شکست مفتضحانه رژیم جعلی صهیونسیتی بلکه به شکست آمریکا در این عملیات اعتراف کردند.

حجت الاسلام تارم اضافه کرد: آنها می گفتند؛ با مراقبت اجازه نمی دهیم کوچکترین آسیبی به سرزمین های اشغالی و مرکز آن وارد شود اما دشمنان مورد غفلت قرار گرفتند و در یک فضای ناباورانه، مجاهدین و جوانان رزمنده فلسطینی بر آنها غالب شدند و دشمنان را از پای در آوردند.

خطیب جمعه جیرفت عنوان کرد: رژیم جعلی صهیونیستی انعکاس تمامی اخبار و گزارش اتفاقات اخیر را منع کرده است وگرنه آثار عملیات طوفان الاقصی فراوان و غیر قابل ترمیم است.

وی با بیان اینکه به تعبیر رهبری ۱۵ مهرماه روز حماسه شجاعانه جوانان فلسطینی نام گرفت، گفت: رژیم صهیونسیتی به هیچ کس رحم نمی کند و این اولین بار بود که ارتکاب جنایات وحشیانه خود دچار آسیب شد اما اکنون به دنبال مظلوم نمایی است.

حجت الاسلام تارم خاطرنشان کرد: ملت مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت همچنان در آینده و در فرصت های پیش رو با عزمی راسخ تر در واکنش به جنایات رژیم صهیونسیتی سیلی سنگین تری بر آنها خواهند زد.

امام جمعه جیرفت ابراز کرد: امروز جهان اسلام در حمایت از مردم مظلوم فلسطین باید به پا خیزد و با کمک های مادی و معنوی از آنها حمایت کند.

وی اظهار کرد: این صهیونیست های کودک کش و مظلوم کش در کنار افزایش جنایات خود، تمامی حد و مرزها را زیر پا گذاشته اند به خصوص در مسجد الاقصی و حملات شدید به کودکان و زنان داشته اند و عملیات طوفان الاقصی اولین پاسخ رزمندگان اسلام به آنها بود.

حجت الاسلام تارم تصریح کرد: هم صهیونیست ها و هم کسانی که در شمال کشور ما می خواهند پای صهیونیست ها را باز کنند بدانند سرانجام شما انجام عملیاتی همچون طوفان الاقصی خواهد بود.

خطیب جمعه جیرفت عنوان کرد: دشمنان ایران اسلامی باید از اقدامات شجاعانه مردم فلسطین درس و عبرت بگیرند و به مقتدر و نظام قوی جمهوری اسلامی ایران نگاه نکنند تا دچار طوفان ها و زلزله های شدید تر از آنچه که در فلسطین اتفاق افتاد، نشوند.

وی خاطرنشان کرد: عملیات طوفان الاقصی یک جنگ ترکیبی غافلگیرانه، سریع، همه جانبه از زمین و هوا، سایبری، کلاسیک، تبلیغاتی، رسانه ای، اطلاعاتی، روانی و امنیتی بود که در مقیاس چند گروه مقاومت در محدوده ای مانند غزه آنهم با امکانات به شدت ناچیز، معجزه آفرین، شگفت انگیز و بهت آور شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha