حجت‌الاسلام‌والمسلمین خداداده در صفحه مجازی خود نوشت: رسمیت یافتن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محوریت منظومه راهبری مسجد با مصوبه نمایندگان مجلس در برنامه هفتم توسعه را به وزیر انقلابی، اعضای شورای سیاستگذاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تبریک می‌گویم.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، در جلسه علنی صبح شنبه، ۲۹ مهرماه مجلس شورای اسلامی در بررسی گزارش کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم نمایندگان با بند ث ماده ۷۵ موافقت کردند؛ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مکلف است به منظور مردمی سازی فعالیت‌های فرهنگی و استفاده از ظرفیت مساجد و با همکاری مرکز رسیدگی به امور مساجد، سازمان بسیج مستضعفین، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان اوقاف و امور خیریه، شورای عالی حوزه های علمیه و شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طرح مسجدمحوری در محلات را ظرف سه ماه پس از لازم الاجرا شدن این قانون، تهیه و به تصویب هیأت وزیران برساند.

حجت‌الاسلام والمسلمین «کمال‌الدین خداداده»، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در واکنش به این اتفاق در صفحه مجازی خود در اینستاگرام نوشت: «ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و سازمان اوقاف و امور خیریه دو بازوی مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پیشبرد اهداف فرهنگ دینی در محلات و شهرها است. رسمیت یافتن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محوریت منظومه راهبری مسجد با مصوبه نمایندگان مجلس در برنامه هفتم توسعه را به وزیر انقلابی، اعضای شورای سیاستگذاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تبریک می‌گویم. امیدوارم با تدوین آیین نامه اجرایی این قانون، شاهد تحولی بزرگ در عرصه مسجدی باشیم ان شاءالله.»

پست اینستاگرامی حجت‌الاسلام خداداده درباره رسمیت یافتن وزارت فرهنگ در رأس منظومه راهبری مسجد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha