نمایشگاه توانمندی های جدیدهلال احمر با حضور رییس جمهور افتتاح شد

اجتماعی:رییس جمهور نمایشگاه توانمندی های جدید جمعیت هلال احمر با عنوان" آمادگی مضاعف برای مهرورزی" را افتتاح کرد.<BR> <BR>

به گزارش خبرگزاری شبستان، دکتر محمود احمدی نژاد،رییس جمهور صبح امروز، دهم آبان با حضور در مجموعه ورزشی آزادی نمایشگاه توانمندی های جدید جمعیت هلال احمر با عنوان" آمادگی مضاعف برای مهرورزی" را افتتاح کرد.

در این نمایشگاه دستاوردهای امدادی مانند قایق های نجات ،‌تجهیزات و لباس های اطفاء حریق ، خودروهای ارتباطاتی ، عملیاتی ، فرماندهی و خودروهای نجات تیپ یک و دو ، تجهیزات تخصصی اتاق بحران و ارتباطات ، تجهیزات نجات کوهستان و تجهیزات هیدولیک نجات، ‌تجهیزات جست و جو و نجات ،‌موتور سیکلت ها و آمبولانس های امدادی به نمایش گذاشته شده است.

قرار است، این تجهیزات جدید امدادی در دفاتر مختلف جمعیت هلال احمر سراسر کشور توزیع شود.

بنا بر گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، شرکت در مراسم سوگند دو هزار نفر از مربیان پیشآهنگ هلال احمر، تقدیر از خانواده های ایثارگران جمعیت هلال احمر و سه تن از امدادگران برگزیده سیل اخیر پاکستان و سخنرانی در جمع برگزیدگان اعضای جمعیت هلال احمر سراسر کشور از برنامه های رییس جمهور در این مراسم است.

همچنین در این مراسم بانوان امدادرسان عملیات ویژه امدادرسانی و اجرای عملیات راپل فضایی را در سقف سالن اجرا می کنند و شبکه سراسری فرهنگی پیام کوتاه جوانان هلال احمر کشور نیز افتتاح می شود.

پایان پیام/

کد خبر 385

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha