مسابقه کتاب ماه از «مهمان‌هایی با کفش‌های لنگه به لنگه» برگزار می‌شود

ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی کتاب ماه از کتاب «مهمان‌هایی با کفش‌های لنگه به لنگه» همکاری می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، مسابقه کتابخوانی از کتاب‌ «مهمان‌هایی با کفش‌های لنگه به لنگه» نوشته‌ی‌ اسماعیل الله‌دادی به همت مدیریت امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی با همکاری و مشارکت باغ کتاب تهران، معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برگزار می‌شود.

علاقمندان برای تهیه نسخه الکترونیکی کتاب و همچنین سوالات مسابقه می توانند به  سامانه باشگاه کتابخوانی ۱۰۰ تایی‌ها به نشانی bk۱۰۰.farhangsara.ir مراجعه و پاسخ‌ سوالات مسابقه را ارسال کنند.

همچنین، نوجوانان و دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی متوسطه دوره اول و دوم می‌توانند با ارسال عدد ۱۰۰ به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۸۳۷ با دریافت لینک ثبت نام باشگاه کتابخوانی ۱۰۰ تایی‌ها و عضویت در سایت باشگاه، نسبت به شرکت در مسابقه به‌صورت برخط اقدام نمایند.

به ۱۰ نفر از برگزیدگان مسابقه به قید قرعه، جوایز نفیسی اهدا می‌شود. علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۹۶۶۵۳۴۶۲ تماس بگیرند.

مسابقه کتاب ماه از «مهمان‌هایی با کفش‌های لنگه به لنگه» برگزار می‌شود

کد خبر 1725897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha