افتتاح «همراه مسجد» با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

«همراه مسجد(مرکز ارتباطات مردمی مساجد)» جمعه، ۱۸ اسفند همزمان با سالروز تأسیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، «همراه مسجد(مرکز ارتباطات مردمی مساجد)» جمعه، ۱۸ اسفندماه همزمان با سالروز تاسیس کانون های مساجد با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح می شود.

این مرکز با هدف سهولت در ارتباط دوسویه و پاسخ دهی سریع به فعالان مسجدی و عموم مردم و پیگیری حل مسائل مطرح شده در کمترین زمان ممکن و به صورت هدفمند آغاز به کار می کند.

سرشماره ۸۹۴۰-۰۲۱ به عنوان شماره واحد برای مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور تعیین شده است. این سر شماره می تواند پاسخگوی ۳۰ تماس همزمان باشد تا تماس های ورودی بی پاسخ نماند.

راه دیگر ارتباط با این مرکز، سامانه پیامکی ۵۰۰۰۸۹۴۰ است که انتقادات و پیشنهادات را دریافت می کند. ضمن این که امکان ارسال کد پیگیری برای موضوع  مطروحه جهت اطلاع مخاطب از میزان مرتفع شدن مسئله و سایر اطلاعات مورد نیاز هم وجود دارد.

این خدمت امکان ارتباط دو سویه به صورت پیامک با سر شماره  ۵۰۰۰۸۹۴۰ را برای مخاطبین فراهم می کند.

علاوه بر این، امکان ارسال شکایات، انتقادها، پیشنهادها از طریق مرکز رسیدگی به شکایات در کارتابل های اختصاصی کلیه اعضا و مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح کشور فراهم است و همه این افراد می توانند با ثبت درخواست خود با مرکز تماس در ارتباط باشند. همچنین امکان ارسال فرم درخواست ها از طریق صفحه اصلی سامانه بچه های مسجد برای عموم مردم نیز فراهم شده است.

کد خبر 1753600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha