بررسی طرح تسهیل فعالیت‌های اقتصادی کشور در کمیسیون اقتصادی 

بررسی طرح یک فوریتی اصلاح برخی احکام مالیاتی جهت تسهیل فعالیت های اقتصادی کشور در سال جهش تولید با مشارکت مردم در دستور کار کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری شبستان، کمیسیون های تخصصی مجلس در هفته جاری از روز شنبه تا چهارشنبه هشتم تا ۱۲ اردیبهشت جلسات خود را برگزار می کنند و موارد زیر در دستور کار کمیسیون ها قرار دارد:

کمیسیون اقتصادی در جلسه روز یکشنبه خود طرح یک فوریتی اصلاح برخی احکام مالیاتی جهت تسهیل فعالیت های اقتصادی کشور در سال جهش تولید با مشارکت مردم را بررسی می کند.

اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس روز یکشنبه میزبان رئیس جهاد دانشگاهی خواهند بود تا وی گزارش اقدامات انجام شده و برنامه های آتی خود را به این کمیسیون ارائه دهد.

اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه لایحه اصلاح تبصره ( ۶ ) الحاقی به ماده واحده قانون ابطال اسناد فروش رقبات، آب و اراضی موقوفه را در کمیته حقوق خصوصی بررسی می کنند و در روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه هم کلیات طرح فهرست تصویب نامه های قانون نامعتبر دوره فترت را در دستور کار خود دارند.

اعضای کمیسیون بهداشت درروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه آخرین وضعیت پرداخت حق بیمه پرداختی بیمه شخص ثالث، سرنشین و مازاد سهم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را با حضورمسوولان مربوطه بررسی می کنند و در روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه از شرکت مادر تخصصی پالایشگاه و پژوهش خون بازدید می کنند.

کد خبر 1760597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha