شعار مراسم بزرگداشت ۱۳ آبان امسال نظم نو جهانی با نسل آرمانی است/ شکایت ملت ایران از امریکا توسط حقوق دانان پیگیری می‌شود

سردار نقدی از برگزاری مراسم ۱۳ آبان با شعار نظم نو جهانی با نسل آرمانی خبر داد و گفت: با توجه به همزمان این مراسم با عملیات طوفان الاقصی این مراسم با شکوه بیشتری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، سردار محمدرضا نقدی، رییس ستاد مرکزی بزرگداشت ۱۳ آبان در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه شکر خدا عملیات طوفان الاقصی پیروزی بزرگی بر امت اسلام را رقم زد با سلام و درود به ارواح تابناک شهیدان به خصوص شهدای غزه و فلسطین و مردان و زنان مقاومت در سراسر جهان گفت: خداوند با نشر مکر و حیله آمریکا او را به دام انداخت و چهره واقعی استکبار غرب را به نسل امروز به زیبایی نشان داد. استکبار تا امروز چهره خود را بزک کرده بود و به عنوان مدعی اصلی حقوق بشر خود را به نمایش گذاشته و نشان می داد. این عملیات نقاب آمریکا را کنار زد در حالی که رهبران آنها در سال قبل خود را دل نازک نشان می دادند و به واسطه فوت یک خانم در گشت ارشاد دنیا را ماتم سرا کرده بودند در حالی که هیچ آسیبی به او نرسیده بود، امروز با کشتار قریب به ۱۰ هزار کودک و جوان و قطعه قطعه کردن آنها مجالس پایکوبی و خوشحالی راه می اندازند.

سردار نقدی با اشاره به صفاتی که امام (ره) به آمریکا نسبت می داد، گفت: امام همواره آمریکا را گرگی درنده خو، ابرقدرت و حاصل تمام صفات پلید انسانی معرفی می کردند و این موضوع امروز برای دنیا به روشنی مشخص شد. پیروزی ای که در طی ۲۵ روز فلسطین کسب کرد، بسیار بزرگ است و اگر ما تمام تلاش خود را در ۲۵ روز به کار می بردیم و در روستاها و شهرها جهاد تبیین می کردیم شاید به این وضوح مردم به خیانت ها و جنایت آمریکا پی نمی بردند.

بمباران مراکز حیاتی مردم فلسطین توسط امریکا ابهامی در چهره پلید امریکا باقی نگذاشته است

معاون هماهنگ کننده کل سپاه گفت: آمریکا قبلا هم جنایت کمی نداشته است اما بمباران امروز بیمارستان ها و مراکز زندگی مردم و حتی کشتار کودکان، مردان و زنان فلسطینی در غزه ابهامی در جنایتکار بودن آنها باقی نگذاشت و چهره پلید آمریکا در انظار مردم مشخص شد. امروز آمریکا بشریت را علیه خود بسیج کرد و با حمله به مقاومت این جبهه را به دست خود تقویت کرد و جبهه مقاومت دوباره از میان خون ها متولد شد. از میان این مظلومیت بوی ظهور می آید.

سردار نقدی تصریح کرد: رژیم کودک کش صهیونیست در دوره حیات ننگین خود سه دوره را پشت سر گذاشته است. در دوره اول سرزمین فلسطین را با عملیاتی به غصب خود درآورد. در دوره دوم از جنوب لبنان گریخت و بعد از جنگ ۳۳ روزه دوره توالی دیگری را در جنگ های ۲۲ روزه، هفت روزه و دو روزه پشت سر گذاشت و در برابر مقاومت غزه کم آورد. در دور سوم که از ۱۵ مهر با عملیات طوفان الاقصی آغاز شد از همان روز آمریکا وارد عمل شد و مردم غزه را زیر بمباران خود قرار داد و از تمام خطوط هوایی، دریایی و زمینی برای رساندن محموله های بمب گذاری و تجهیزات نظامی بهره برد.

وی گفت: همان گونه که رهبر انقلاب فرمودند شکست صهیونیست ها غیر قابل ترمیم است و شکست آمریکا در این میدان حتمی است. آنها در جنگ نظامی، سیاسی و اخلاقی شکست خوردند و تمام امکانات خود را برای ادامه این حیات از دست دادند.

وی یادآور شد: اگر آمریکا راست می گوید که ارتش رژیم صهیونیستی اولین ارتش شکست ناپذیر است، خاک فلسطین را ترک کند و ببیند ارتش صهیونیستی چه می کند. روشن است که جنگ مردم فلسطین با آمریکا است و قدرت های غربی حمایت کننده این جنگ هستند.

برگزاری مراسم ۱۳ آبان با شکوهی بیشتر از سالهای قبل همزمان با عملیات طوفان الاقصی

سردار نقدی تصریح کرد: ۱۳ آبان امسال مصادف با مقاومت مردم مظلوم فلسطین و عملیات طوفان الاقصی است که این مراسم با شکوه بیشتری برگزار می شود و پیام ملت بزرگوار ایران که همواره خط شکن در مقابل آمریکا بودند با فریادی رساتر به تمام دنیا مخابره می شود و پاسخ این جنایات داده خواهد شد. بر همین اساس انتظار حضور گسترده تر مردم در ۱۳ آبان وجود دارد.

شعار مراسم بزرگداشت ۱۳ آبان امسال نظم نوع جهانی با نسل آرمانی است

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت ۱۳ آبان ادامه داد: برنامه رسمی ۱۳ آبان با راهپیمایی از ساعت ۹ و ۳۰ در تهران آغاز می شود و این برنامه ریزی به اقتضای استان ها وجود دارد. راهپیمایی در تهران از میدان فلسطین به سمت لانه جاسوسی با حضور گسترده مردم خواهد بود. سخنران این مراسم رییس مجلس شورای اسلامی قالیباف است. شعار مراسم بزرگداشت ۱۳ آبان امسال نظم نوع جهانی با نسل آرمانی است.

وی خاطرنشان کرد: حوادث اخیر غزه نظم نوین جهانی را تسریع کرده و امروز معانی دیگری از نظم نوین جهانی پدید آمده است.

شکایت ملت ایران از امریکا توسط حقوق دانان پیگیری می شود

وی در مورد شکایت مردم ایران از دولت آمریکا گفت: این شکایت اتفاق ویژه ۱۳ آبان امسال است و شکایت مردم ایران از اقدام آمریکا در ۲۸ مرداد ۳۲ است که ۲۵ سال استقلال ملت ایران سلب و از کاروان علم دنیا این کشور را عقب انداخت که جا داشت این اقدام حقوقی زودتر از سوی مدیران و حقوقدانان انجام می شد. متن این شکایت توسط حقوقدانان طرح و اسناد آن جمع آوری شده و متن شکایت به صورت تابلویی بر سر میزهایی در مسیر راهپیمایی قرار دارد. همچنین روز جمعه در مراسم نماز جمعه فرم هایی در اختیار مردم برای اعلام شکایت از دولت آمریکا قرار داده می شود و علاقه مندان می توانند با شماره سنا شکایت خود را به ثبت برسانند. این شکایات به مراجع داخلی و مراجع قضایی بین المللی ارسال می شود و نتایج پی گیری آن به اطلاع مردم می رسد.

اهداء نمادین اسباب بازی و عروسک های دست ساز دانش اموزان به کودکان غزه در ۱۳ ابان

وی در مورد همدردی با کودکان و نوجوانان غزه با اشاره به حضور گسترده دانش آموزان گفت: پیش بینی شده است دانش آموزان در این مراسم با عروسک های دست ساز خود به صورت نمادین اسباب بازی های خود را به کودکان غزه اهدا کنند و عاطفه خود را با کودکان غزه تقسیم کنند. در همین رابطه از صدا و سیما درخواست می کنیم تا به اظهار نظر دانش آموزان و کودکان و بیانات آنها در این زمینه تمرکز داشته و این اخبار را منعکس کند.

سردار نقدی تصریح کرد: تولی و تبری دو رکن دین مبین اسلام است که در روز ۱۳ آبان همان گونه که ملت ایران در عید غدیر تولی و تبری خود را اعلام کردند در این روز نیز با تجمع مردم شاهد تولی و تبری مردم خواهیم بود و شاهد شکل دیگری از گفتمان سازی و فرهنگ سازی جهانی برای مقاومت ملت فلسطین هستیم و ۱۰۰ میلیون نفر از سراسر دنیا فریاد مرگ بر آمریکا را سر خواهند داد.

سخنران مراسم ۱۳ آبان رییس مجلس شورای اسلامی

در ادامه این نشست، حجت الاسلام محمودی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: ۱۳ آبان شاهد حضور گسترده ملت ایران در این مراسم هستیم و حضور پررنگ جوانان و نوجوانان دهه ۸۰ و ۹۰ را خواهیم دید. در مسیر راهپیمایی غرفه های تبیینی و تبلیغی فعال هستند و از جمله برنامه های این مراسم قرائت بیانیه دانش آموزی و دانشجویی و همچنین قرائت قطعنامه توسط فرزند شهید صدرزاده و مداحی ابوذر روحی  و سخنران اصلی مراسم رییس مجلس شورای اسلامی قالیباف است.

کد خبر 1731294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha