اصفهان میزبان سه کاروان از خادمان امام رضا(ع) است

مسئول شبکه جوانان نمایندگی آستان قدس رضوی اصفهان گفت: این استان همزمان با دهه کرامت میزبان سه کاروان از خادمان امام رضا(ع) در قالب برنامه «زیر سایه خورشید» است.

«محمد توکلی زاده» در گفت‌وگو خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان به عناوین و فعالیت های برنامه «زیر سایه خورشید» در دهه کرامت اشاره کرد و اظهارداشت: این برنامه از روز شنبه هفته آینده تا روز سه شنبه در سراسر استان اصفهان اجرا خواهدشد.

مسئول شبکه جوانان نمایندگی آستان قدس رضوی اصفهان افزود: سفر این کاروان ها به تمامی شهرستان های استان پیش بینی شده که در تعامل با ستاد دهه کرامت و کانون های خادم یاران رضوی اجرایی می شود.

وی ادامه داد: خادمان آستان مقدس رضوی در مناطق مختلف استان اصفهان اجرای برنامه مذهبی خواهند داشت و بسته های تبرکی نیز به حاضرین در برنامه ها اهدا خواهند کرد.

توکلی زاده با بیان اینکه در شهرها و روستاهای استان اصفهان به همت مردم و تشکل های فرهنگی جشن و برنامه اجرا می شود، تصریح کرد: خادمان امام رضا(ع) در هزار برنامه شرکت خواهند کرد و اجرای برنامه انجام می دهند.

وی یادآورشد: بخشی از برنامه های دهه کرامت با حضور خادمان حرم حضرت معصومه(س) نیز همراه خواهد بود.

مسئول شبکه جوانان نمایندگی آستان قدس رضوی اصفهان با اشاره به اینکه علاوه بر جشن ها و آیین های عمومی، برنامه های اختصاصی ویژه گروه های خاص مثل بیماران نیز اجرا می شود، اذعان داشت: خادمان آستان قدس رضوی در تعدادی از بیمارستان ها، خانه های سالمندان، مراکز نگهداری کودکان، مدارس و گلزارهای شهدا نیز حاضر شده و اجرای برنامه دارند.

وی با بیان اینکه امسال برای این برنامه شعاری نیز تعیین شده، گفت: «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت و برنامه «زیر سایه خورشید» است و حضور خادمان رضوی و جشن های این ایام به شور و نشاط اجتماعی و معنوی و تعمیق فرهنگ رضوی کمک می کند.

کد خبر 1762394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha