انتخابات در مرودشت دو مرحله ای شد

خوشبخت گفت: با پایان شمارش و قطعی شدن نتایج، انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم کشید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، اسماعیل خوشبخت گفت: با پایان شمارش و قطعی شدن نتایج، انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم کشید.

رئیس حوزه مرکز ستاد انتخابات مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد اظهار داشت: بر اساس قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی چنانچه در مرحله اول برای یک یا چند نفر از داوطلبان اکثریت حداقل یک پنجم آرا حاصل نگردید، انتخابات دو مرحله‌ای خواهد شد. 

وی با بیان اینکه نتایج قطعی شمارش آرا مشخص شده است گفت: مجموع آرای مأخوذه در حوزه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد ١٢۶١۴١ نفر بوده است.

فرماندار ویژه شهرستان مرودشت افزود: در این راستا اسفندیار عبدالهی با کسب ١٨۵٩٨ رای و سیروس سجادیان با کسب ١۴۵٣٠ رای با کسب آرای بیشتر راهی دور دوم انتخابات شدند.

گفتنی است بر اساس قانون انتخابات مجلس، تمامی رأی‌دهندگان مرحله دوم منحصراً در حوزه انتخابیه‌ای که در مرحله اول انتخابات رأی داده‌اند، شرکت خواهند کرد و کسانی‌که در مرحله اول در هیچ‌یک از حوزه‌های انتخابیه رأی نداده باشند در مرحله دوم انتخابات می‌توانند شرکت کنند.
 

کد خبر 1752783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha