امروز حجاب مظهر محبت است

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه امروز حجاب مظهر محبت است گفت: دشمن به این موضوع رسیده و به همین دلیل با آن مخالفت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان عصر امروز در اجتماع ۵ هزار نفری دختران دانشجوی سراسر کشور در حرم حضرت معصومه(س) گفت: تمدن غرب امروز در برابر جلوه‌های محبت ایستاده است.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مظهر محبت بوده و حرم مطهر ایشان محل زیارت اصلی عالمان در طول تاریخ و در دوران معاصر بوده است.

وی گفت: امروز زندگی با محبت، باید مورد توجه باشد، چرا که زندگی بر پایه قانون اثربخشی زیادی ندارد.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه دختران بهتر می‌توانند حامل پیام دین به جامعه باشند تصریح کرد: این حقیقتی است که باید مورد توجه باشد.

پناهیان گفت: همگان به دنبال زندگی فراتر از قانون هستند و هیچ دختری حاضر نیست تن به یک زندگی بدهد که مسائل قانونی، زندگی را به خوشبختی برساند و البته مهریه و قانون لازم است اما در اولویت نیست و زندگی باید مبتنی بر محبت باشد.

وی گفت: اسلام با هرزگی به این دلیل مخالف است که ریشه محبت را از بین می‌برد و امروز حجاب مظهر محبت است و دشمن به این موضوع رسیده و به همین دلیل با آن مخالفت می‌کنند.

پناهیان تصریح کرد: حجاب قبل از اینکه عقیدتی باشد انسانی و بر اساس فطرت انسان‌ها است و همه پیام‌های دینی نیز ریشه در انسانیت دارد.

پناهیان گفت: امروز دانشجویان دانشگاه‌های مختلف دنیا علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی به میدان آمدند و علیه آنان شعار می‌دهند و این نشان از بیداری افراد است.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: این دانشجویان به مبارزه خود با وجود این وحشی‌گری‌ها ادامه خواهند داد.

وی تصریح کرد: حرکت دانشجویان علیه ددمنشی‌های صهیونیست‌ها در غزه، به تظاهرات بر ضد هرزگی تبدیل خواهد شد.

کد خبر 1762399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha