دورهمی مجازی فعالان اداری و مالی ستاد کانون های مساجد

همزمان با روز جهانی حسابدار جلسه مجازی فعالان حوزه اداری و مالی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، نشست کارکنان حوزه اداری و مالی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور به مناسبت ۱۵ آذرماه، روز حسابدار در محل ساختمان شهید سلیمانی ستاد مرکزی برگزار شد.

بنابراین گزارش، در این نشست دکتر مهدی اله‌ویردی زاده، معاون پشتیبانی و توسعه منابع ستاد و کارشناسان استانی به صورت وبینار با هم به گپ و گفت پرداختند.

تبریک روز حسابدار و قدردانی از زحمات و تلاش همکاران حوزه مالی ستاد و متعاقباً ارائه راهبردها و گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی در سال گذشته و همچنین استقبال از ارائه نظرات و پیشنهادات از جمله اهداف برپایی این نشست بود که توسط معاون پشتیبانی و توسعه برای حاضران تشریح و بر لزوم رعایت مبانی و اصول حسابداری توسط همکاران تأکید شد.

اله‌ویردی‌زاده همچنین بر شفافیت و قابلیت اتکایی اسناد و مدارک مالی و لزوم مدیریت هزینه و شناسایی و پیگیری سایر منابع برای تحقق اهداف ستاد تأکید کرد.

وی با اشاره به بررسی های اسناد مالی شش ماهه نخست سال جاری، درباره حجم اقدامات انجام شده برای اصلاح رویه های گذشته و ایجاد انضباط و دقت در حوزه اقدامات معاونت اداری و مالی و اجرای حسابرسی رعایت انجام وظایف قانونی همکاران در مسایل بیمه و مالیات و همچنین منویات و دستورالعمل ها و مکاتبات ستاد سخنانی ایراد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همکاران مالی می توانند با ارایه به موقع اطلاعات نقش بسزایی در تصمیم گیری مدیران ستاد داشته باشند.

همچنین، احسان آرمون، مدیر مالی ستاد کانون‌های مساجد نیز در این نشست ضمن گرامیداشت روز حسابدار، گزارشی از اقدامات انجام شده و بازرسی های صورت گرفته از ستاد های استانی ارائه و در ادامه اهداف و راهبردهای آینده حوزه ی مالی ستاد را ترسیم کرد.

پاسخ به سوالات همکاران استانی توسط اصغر رحمانی، مدیر اداری و حقوقی ستاد و ایجاد هماهنگی برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن کنگره عظیم کانون های تخصصی بانوان سراسر کشور از جمله مباحث مطرح در این نشست بود.

در ادامه وحید خان‌محمدی مسائل مربوط به حوزه پشتیبانی و استفاده به موقع از نرم افزار های انبار و اموال توسط ستاد های استانی را بیان کرد. همچنین صادق مرادی و زهرا کسائیان مسئولان مالی ستاد کانون های مساجد استان های لرستان و سمنان نیز در این نشست به بیان دیدگاه ها و نظرات و بیان مسائل و مباحث مرتبط با حوزه اداری و مالی همکاران استانی پرداخته و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

کد خبر 1737457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha