شهدای غواص از مظلوم ترین شهدای ۸ سال دفاع مقدس هستند

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: شهدای غواص از مظلوم ترین شهدای ۸ سال دفاع مقدس هستند که دل به دریا زدند و مظلومانه به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، رضا ابراهیمی ،معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی، ۵ دی ماه در چهارمین یادواره شهدای غواص استان که در سالن جلسات دانشگاه فنی و حرفه ای استان برگزار شد، افزود: شهدای غواص از مظلوم ترین شهدای ۸ سال دفاع مقدس هستند که دل به دریا زدند و مظلومانه به شهادت رسیدند. 

وی افزود: امروزه  هرچه داریم از برکت جانفشانی شهدا است و انقلاب و نظام با خون این شهدا به ثمر رسیده است.

ابراهیمی گفت: جهاد تبیین یکی از ضرورت های جامعه ما است و در ۴۴ سال گذشته اقدامات و مجاهدت‌های زیادی رخ داده اما آنگونه که باید این مجاهدت ها به نسل جوان و نوجوان منتقل نشده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه  مدیریت ۸ ساله جنگ عمدتا توسط جوانان انجام شد، گفت: آنها کارهای انجام دادند که متخصصین جنگ دنیا را حیران کرد و بعد از جنگ بحران های مختلفی را پشت سر گذاشتیم و اکنون راه حل تمامی مشکلات نیز بازگشتن به همان روحیه بسیجی و انقلابی است.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: متاسفانه با قشر جوان کمتر حرف زده شده و دشمن از این ضعف استفاده می کند و امروز با هدف قرار دادن زنان و دختران در پی ترویج بی بند و باری در جامعه است.

کد خبر 1741034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha